امروز بچه های تحریریه " شرکت مبلمان اداری آدینا " تصمیم دارند تا با شما خوانندگان صمیمی در مورد موضوع پارتیشن اداری مواردی را به اشتراک بگذارند.

پارتیشن های اداری برای جداسازی موقت یا پارتیشن بندی در فضاهای اداری مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع پارتیشن اداری به صورت پارتیشن تک جداره و پارتیشن دوجداره با متریال مختلفی چون پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن آلومینیومی، پارتیشن ام دی اف تولید می شوند.

 به علت تنوع در طرح، ارتفاع، نوع کاربری، ترکیب‌بندی رنگ و ملزومات, قیمت پارتیشن اداری متفاوت است ولی نصب پارتیشن به خصوص انواع پارتیشن اداری شیشه ای می‌تواند مکمل مناسبی در طراحی دکوراسیون فضاهای اداری باشد.

بیشتر بخوانید " تفاوتهای پارتیشن اداری تک جداره و پارتیشن اداری دو جداره "

کاربرد پارتیشن های اداری به یک یا چند مورد کم ختم نمی شوند.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

در مقالات دیگر هم از این کاربردها سخن به میان آورده ایم. همان طور که می دانید پارتیشن اداری برای بخش و قسمت بندی کردن فضا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد؛ از این محصولات می توان به عنوان پوشاننده و پنهان کننده ستون ها و دیوارهای گچی استفاده کرد که نمای بسیار زیباتری را به محیط می دهند.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

اغلب پارتیشن های اداری از جنس ام دی اف، چوب، شیشه و فلز می باشند که در محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرند.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

کاربرد پارتیشن بندی اداری

در فضاهای کاری، برای ایجاد محیط مطلوب به صورت شناور و در کوتاه ترین زمان و همچنین برای جداسازی بخش های مختلف و ایجاد اتاق های مجزا برای هر یک از کارکنان، از پارتیشن های اداری در طراحی داخلی بهره گرفته می شود.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

 این نحوه تفکیک فضا در کنار این که سبب حفظ نظم و زیبایی در محیط می گردد، باعث می شود کارکنان در زمان کار، آرامش بیش تری احساس کنند و این منجر به راندمان بیش تر آن ها می شود.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

بیشتر بخوانید " فواید پارتیشن اداری "

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

جداسازی فضاهای ورودی از کاربردهای پارتیشن های اداری

پارتیشن اداری به عنوان یک ابزار برای جدا سازی محیط استفاده می شود .  یکی از مهمترین بخش های این امر ، جدا سازی بخش ورودی با سایر بخش های محیط می باشد.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

  در محیط های مختلف بنا به متراژ محیط و پلان آن جا ، بخش ورودی نمای خاصی را از شرکت و سازمان شما به مراجعینتان می دهد . با پارتیشن بندی می توانید این دید اولیه را مدیریت کنید و زیبایی بیشتری را به رخ همگان بکشید.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟


استفاده از پارتیشن اداری مدرن برای جدا سازی محیط می تواند کاربرد و زیبایی بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد.  به عنوان مثال در اتاق جلسات با استفاده از پارتیشن اداری مدرن و تعبیه یک مانیتور روی آن می توان خلاقیت و مدرنیته را به محیط ارزانی داشت.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

 استفاده از پارتیشن های اداری متحرک یکی از همین نکات است.

به طور خلاصه پارتیشن اداری متحرک  تلفیقی از تکنولوژی و هنر می باشد که به بهترین روش ممکن محیط های مختلف را از هم جدا میکند.  

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

نکته مهم برای پارتیشن های اداری این است که می توانید در ارتفاع دلخواه خودتان آن ها را سفارش دهید.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

پارتیشن های اداری مدرن معمولا از جنس شیشه می باشند اما پارتیشن اداری مدرن از جنس ام دی اف نیز به وفور دیده می شود.

بیشتر بخوانید " مزایای پارتیشن اداری "

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

ایجاد اتاق های مختلف از کاربردهای پارتیشن های اداری

ایجاد اتاق های متفاوت کوچک و بزرگ یکی از کاربرد های اصلی پارتیشن های اداری می باشند.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

در شرکت ها و سازمان ها و مراکز مختلف نیازمند جداسازی و شخصی سازی محیط می باشیم ، پارتیشن اداری این کار را به زیبایی و راحتی هرچه تمام تر انجام می دهد.

ارتفاع این دیواره های موقت نیز کاملا بسته به سفارش شما و نوع کاربردی خودتان می باشد.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

در فضاهایی که در آن جا محدودیت متراژ وجود دارد می توانید از پارتیشن متحرک استفاده کنید.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

این سبک مهم از پارتیشن اداری به شما این اجازه را می دهد که در هر زمان که خواستید محیط را خصوصی کنید و در صورت عدم نیاز به راحتی این جدا سازی را حذف کنید و محیط از حالت خصوصی بیرون بیاید با استفاده از پارتیشن اداری مدرن به راحتی می توانیم مرزهایی را تعیین کنیم ، اتاق های کوچک و بزرگی را برای کاربری مختلف بسازیم که انجام این کار با دیوار کشی گچی هم زمان بیشتری می برد و هم هزینه بالا تری را برای شما دارد.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

 با اضافه شدن نیروها به سازمان و شرکت و مجموعه شما، اتاقک های پارتیشنی بیشتر خودشان را نشان می دهند چرا که کاربرد خود را بیشتر نشان می دهند.

یکی دیگر از مزیت های اتاق های پارتیشنی ایجاد فضای خصوصی و حفظ حریم شخصی افراد می باشد.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

 یکی از مهم ترین مسائل برای پرسنل یک مجموعه کاری همین امر حریم شخصی می باشد، استفاده از دیواره های ام دی اف می تواند این حس امنیت را به کاربران شما القا کند.

بیشتر بخوانید " چرا پارتیشن اداری برای هر فضای کاری لازم است "

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

پنهان سازی از کاربردهای پارتیشن های اداری

پارتیشن های اداری علاوه بر اینکه در جهت جدا سازی محیط استفاده می شوند ، برای پنهان سازی و پوشاندن عیوب ساختمان و دیواره های داخلی محیط شما بسیار مناسب می باشند.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟


در بسیاری از ساختمان ها شما دیواره های کج و ستون هایی را مشاهده می کنید که در جایی نامطلوب قرار دارند این موارد علاوه بر اینکه زیبایی را از محیط شما می گیرند در بسیاری از مواقع ، کاربری شما از محیط را نیز دچار اختلال می کنند.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

 با استفاده از پارتیشن های اداری شما می توانید این ستون ها را مخفی کرده و عیوب دیواره های داخلی را نیز پنهان کنید این یکی دیگر از کاربرد های پارتیشن اداری می باشد.

پارتیشن های اداری در دو نوع تک جداره و دو جداره تولید و عرضه می شوند.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

یکی از پرکاربردترین انواع پارتیشن در محیط های اداری، پارتیشن دوجداره می باشد ، چرا که این نوع  پارتیشن مناسب این مکان بوده و هر گونه مزاحمت های صوتی را مانع می شود .

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

 در پارتیشن دوجداره از شیشه های دوجداره استفاده می کنند که اغلب مواقع نیز از شیشه های مات به کار می برند تا از مزاحمت های دیداری نیز جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید " چرا پارتیشن های اداری برای مشتریان جذابیت دارند؟ "

ارتفاع پارتیشن های دوجداره در پارتیشن بندی اداری ، امری کاملا متغیر بوده و بستگی به فضا و کاربرد آن دارد.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

بستن پلان های باز با پارتیشن ها

یکی از ترفند های بزرگ جلوه دادن فضاهای کوچک و یا ویلاهای بسیار بزرگ طراحی پلان باز است که فضاهای یکدست و بدون دیوار از خصوصیت آن هاست.

 احساس دلبازی در این فضاها حسی بی نظیر است که احتمالا با ورود به آنها با تنفسی عمیق حال شما را بهتر می کند. حال فضاها را با انواع پارتیشن تفکیک می کنیم . پارتیشن های طبقه بندی شده و قفسه دار راه حل مناسبی است.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

پارتیشن کتابخانه ای یکی از محبوب ترین و شیک ترین نوع پارتیشن های مدرن است.

البته بهتر است در برخی از قفسه ها وسایل دکوری بگذاریم و یا چیزی نگذاریم تا اتصال دیداری دو محیط برقرار بماند.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

قیمت پارتیشن اداری

با وجود مزیت های زیادی که استفاده از پارتیشن در فضای داخلی ایجاد می نماید، نیاز به کسب اطلاعات درباره پارتیشن مناسب و قیمت پارتیشن ها در این زمینه مهم است.

 قیمت پارتیشن های اداری به فاکتورها و خصوصیات زیادی بستگی دارد. در ادامه، ضمن معرفی این فاکتورها به شما روشی ساده برای آگاهی از قیمت پارتیشن ها معرفی خواهیم کرد.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

یکی از عوامل اصلی موثر در قیمت پارتیشن اداری، جنس مصالحی است که برای ساخت آن به کار رفته است. امروزه معمولا از پارتیشن های اداری شیشه ای با فریم آلومینیومی استفاده می شود.

عامل بعدی در تعیین قیمت پارتیشن، مدل، طراحی و نحوه پیاده سازی آن در فضاست.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

بیشتر بخوانید " درباره پارتیشن اداری "

هر چقدر کیفیت طراحی و دقت در اجرای پارتیشن بالاتر رود، قیمت پارتیشن نیز افزایش پیدا می کند.

 بایستی توجه داشت که پارتیشن ها یکی از بخش های مهم و تعیین کننده در ساختار دکوراسیون داخلی می باشند و از این رو، به کار بردن پارتیشن های بی کیفیت، توصیه نمی شود.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

با توجه به تنوع نحوه پیاده سازی پارتیشن ها توسط شرکت های مختلفی که در این حیطه، خدمات ارائه می دهند و همچنین مصالح و ابزار آلاتی که پارتیشن ها با استفاده از آن ها اجرا می شوند، قیمت های گوناگونی برای پارتیشن ها ارائه می شود.

از انواع مبل اداری آدینا دیدن کنید.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، باور دارند که خلاقیت و اجرای اصول در پیاده کردن پارتیشن ها نقش مهمی در بازخورد استفاده از آن ها ایفا می کند.

به عبارت دیگر، کارایی یک پارتیشن ارزان قیمت که به صورت اصولی کار گذاشته شده است، به مراتب بیش تر از پارتیشن گرانی است که اجرای آن طبق اصول پیش نرفته است.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

نکاتی که باید پیش از سفارش پارتیشن بندی اداری به آن ها توجه کنید

  • همان طور که پیش تر نیز ذکر شد، پارتیشن های اداری در دو مدل تک جداره و دو جداره عرضه و اجرا می شوند. این موضوع روی انتقال صدا بین بخش های مختلف، تاثیر مهمی دارد.
  • پارتیشن ها از رنگ های گوناگونی بهره مند هستند. بنابراین، باید با توجه به رنگ دیوارهای محل کار، دیوارپوش ها یا کفپوش ها جهت انتخاب رنگ مناسب اقدام کرد.
  • رنگ مبلمان اداری و لوازمی که در محیط کار وجود دارند نیز باید با رنگ پارتیشن انتخاب شده در هماهنگی باشد.

بهتر است یک رنگ خنثی برای پارتیشن ها در نظر بگیرید. به این شکل، هماهنگی آن ها با همه بخش ها تضمین می شود.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

  • اگر با در نظر گرفتن فضا و محیط کار خود تصمیم گرفته اید برای تفکیک بخش های مختلف از پارتیشن بندی استفاده کنید، بهتر است پیش از اقدام برای خرید، به این توجه کنید که پارتیشن ها قرار است چه نوع کاربردی داشته باشند. برای مثال، این مهم است که پارتیشن ها فقط به منظور جداسازی فضا به کار می روند یا کاربردهای دیگری نیز مد نظر شما هستند. بنابراین، باید حتما توجه کنید که چه توقعاتی از پارتیشن دارید.

ممکن است شما در کنار تفکیک فضا بخواهید از ویژگی های دیگر پارتیشن ها مثل عایق بودنشان نیز استفاده کنید. این عوامل در انتخاب شما تاثیر زیادی دارند.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

  • نکته مهم دیگر، جنس پارتیشن است. پارتیشن می تواند از جنس ام دی اف، چوب، آلومینیوم، چرم یا مواد دیگر باشد. هر یک از این متریال ها ظاهر و کاربرد خاصی دارند. پارتیشن ها با توجه به جنسشان قیمت های گوناگونی دارند. برای مثال، پارتیشن های ام دی اف در مقایسه با انواع آلومینیومی، ارزان تر هستند.
  • اگر مایل هستید از خصوصیات دیگر پارتیشن های اداری نیز بهره ببرید، بهتر است انواع دو جداره را انتخاب نمایید. پارتیشن های دو جداره، کارایی بیش تری نسبت به انواع تک جداره دارند، اما در صورتی که آپشن های این پارتیشن ها را نیاز ندارید، همان انواع تک جداره را انتخاب کنید، زیرا قیمت انواع دو جداره از مدل های تک جداره بیش تر و در حدود دو برابر می باشد.

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

پارتیشن های دو جداره را می توان برای تنظیم دمای محیط به کار برد.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

بیشتر بخوانید " قیمت پارتیشن شیشه ای "

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

  • در زمان سفارش پارتیشن ها از شرکت ارائه دهنده خدمات درخواست کنید طرح دو بعدی یا سه بعدی را به شما نشان دهد تا از اتفاقی که قرار است در محیط کار شما رخ دهد، به خوبی اطلاع داشته باشید.

با انجام این کار، اگر چیزی با سلیقه شما همخوانی نداشته باشد، می توان آن را در همان ابتدای کار و پیش از ساخت و اجرا تغییر داد.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

  • در صورتی که مبلمان فضای کار را قبل از نصب پارتیشن ها سفارش داده اید، این موضوع را با مسئول ساخت پارتیشن ها در میان بگذارید. سعی کنید تا جایی که امکان دارد، خرید مبلمان را پس از پارتیشن بندی انجام دهید.
  • از دیگر خصوصیات مهم پارتیشن های اداری، ارتفاع آن هاست که باید با توجه به نیاز شما تنظیم شود.

در صورتی که می خواهید پارتیشن ها تا سقف امتداد داشته باشند، باید گرمایش و سرمایش فضا را در نظر بگیرید، زیرا با این کار، عملا یک مانع برای تبادل هوا ایجاد خواهید کرد.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

  • شما می توانید با توجه به نیاز و خواسته خود، پارتیشن هایی را سفارش دهید که دارای قابلیت حرکت می باشند. پارتیشن های متحرک برای تفکیک فضا به صورت موقتی کاربرد دارند و مسلما کارایی و تنوعی که در میان پارتیشن های ثابت دیده می شود را ندارند.
  • بهره مند بودن از گارانتی و خدمات پس از فروش، از دیگر خصوصیاتی است که باید در زمان سفارش و خرید پارتیشن های اداری مد نظر قرار دهید.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

سخن آخر

تحقیقات، بیانگر این هستند که مهندسی صحیح فضاهای اداری در کنار اجرای دکوراسیون داخلی به شیوه مناسب، سبب بهره وری بیش تر کارکنان می گردد. حفظ فضای خصوصی برای هر فرد، تفکیک بخش های گوناگون یک محیط کار با کمک پارتیشن بندی با توجه به کاربری فضا، نمای بصری فضای کار و موارد دیگر، از جمله مزایای استفاده از پارتیشن های اداری به شمار می روند.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

برای افزایش تمرکز کارکنان، لازم است بخش های مختلف فضا، مثل مکان های پر رفت و آمد، از جمله اتاق کپی و اتاق کارگزینی با کمک پارتیشن بندی از سایر بخش ها که رفت و آمد کم تری دارند، جدا شوند.

 

کاربردهای پارتیشن اداری چیست؟

 

 بخش هایی از محیط کار که بیش تر عمومی هستند، مثل سالن غذاخوری یا نمازخانه را باید به نحوی با پارتیشن بندی از دیگر قسمت ها تفکیک کرد که حریم خصوصی افراد حاضر در آن ها حفظ شود.

شرکت آدینا  تنها شرکت مبلمان در غرب تهران با سال ها تجربه در زمینه طراحی و دکوراسیون اداری تمام تلاش خود را می کند تا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و متناسب با استاندارهای طبی و سلامت، فضایی را طراحی کند تا در محیط اداری خود لذت ببرید.

 

                                                                       لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید...

برای طراحی با کارشناسان مبلمان اداری آدینا تماس بگیرید.

آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما

لطفا با کارشناسان ما در بخش فروش با شماره های زیر در ارتباط باشید...

   02144620089                  02144620087                02144620086               09384993620