ست میز مدیریت و کنفرانس
ست میز مدیریت و کنفرانس در بسیاری از سازمان ها و شرکت ها کاربرد دارد و به گونه ای این ست میز مدیریت و کنفرانس می تواند بهترین انتخاب برای سازمان ها و شرکت ها با فضای اداری محدود باشد . ست میز مدیریت و کنفرانس طرح ها و مدل های زیادی دارد که به مخاطبان این ست اداری دست بازی را برای انتخاب داده است . در ادامه درباره ی ست میز مدیریت و کنفرانس بحث خواهیم کرد و تفاوت ها ، مدل ها ، نحوه قیمت گذاری و سبک های مختلف آن را بررسی می کنیم . تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا از شما عزیزان دعوت می کند که در ادامه این مقاله همراه ما باشید :
ست میز مدیریتی
در اتاق مدیریت دکوراسیون خاصی قرار می گیرد ، ما در مقالات پیشین درباره دکوراسیون اتاق مدیریت بحث و گفتگو کردیم و در این بخش به طور خلاصه از ویژگی های ست میز مدیریتی مناسب صحبت می کنیم . در اتاق مدیریت بسته فضا و نور طبیعی و پلان محیط دکوراسیون های متفاوتی را می توان پیاده سازی کرد ، ست میز مدیریتی متشکل از میز مدیریت ، میز کنفرانس ، کتابخانه اداری ، مبل اداری و میز پذیرایی ، صندلی مدیریت و صندلی کنفرانس . این ها محصولاتی هستند که در ست مدیریتی استفاده می شوند . بسته به نوع فضا و پلان می توان ابعاد را کوچکتر در نظر گرفت و یا بخشی از این دکوراسیون اداری را حذف کرد ، شاید برای شما سوال پیش بیاید که با حذف قسمتی از این محصولات ست مدیریتی چگونه می شود ؟ در پاسخ به این سوال عرض می کنیم که سپردن کار تجهیز دکوراسیون اداری و مبلمان اداری به شرکت های معتبر از جمله مبلمان اداری یکتا ، به معنای طراحی و تولید و چینش اصولی است ، کارشناسان ما بسته به نوع نیاز شما پیشنهاداتی را عرضه می کنند که اصولی ترین و بهترین نوع دکوراسیون برای محیط شما می باشد .
بیشتر بخوانید : ویژگی های یک میز مدیریتی خوب چیست ؟
میز مدیریت و کنفرانس
ست میز مدیریت و کنفرانس می تواند به هم چسبیده باشد می تواند جدا از هم قرار بگیرد . در محیط های کوچک تر پیشنهاد می کنیم از ست میز مدیریت و کنفرانس استفاده کنید چرا که شما فضای کافی را برای اتاق جلسات خود ندارید بهتر است در اتاق مدیریت شرکت و سازمانتان از یک میز کنفرانس استفاده کنید . گاها شرکت هایی که افراد کمتری دارند و یا بهتر است بگوییم تعداد مدیران کمتری را دارند از این ست اداری استفاده می کنند . برگزاری جلسات با تعداد حضار کم این محصول را می طلبد. میز مدیریت و کنفرانس اگر در اتاق بزرگی باشد بهتر است جدا از هم قرار بگیرند یعنی در بخش از اتاق مدیریت میز مدیریت باشد و در قستی میز کنفرانس قرار بگیرد . لزوما انتخاب ست میز مدیریت و کنفرانس به اینن معنا نیست که شما از فضای کمی برخوردار هستید . بعضا در سازمان های بزرگ با اتاق جلسات بزرگ نیز این ست اداری را انتخاب می کنند . چرا که لازم است گاهی مدیران هر بخش جلساتی مخصوص خود بگذارند که نیازی نیست سایر مدیران در آن شرکت کنند یا سر تیم یک گروه در شرکت قصد برگزاری یک جلسه دارد که نیازی به اشغال فضای بزرگ اتاق جلسات نیست و می توان در اتاق مدیریت نیز برگزار شود .
میز مدیریت خاص
میز مدیریت خاص با طراحی آن شناخته می شود . میز مدیریتی که به همراه میز کنفرانس است می تواند به اشکال مختلفی باشد . میز مدیریت با میز کنفرانس نیم دایره در جلوی آن یکی از ست های میز مدیریت و کنفرانسی است که با استقبال شدیدی مواجه شده است . صرفه جویی و استفاده بهینه از فضای اتاق و همینطور گاها پذیرایی از مهمانان مدیر با استفاده از این ست اداری راحت تر می شود .
مدل میز کنفرانس اداری
میز های کنفرانس اداری در ابعاد و مدل های مختلفی هستند . تعداد کاربران میز کنفرانس اداری از 4 نفر شروع می شود و تا تعداد بسیار زیادی افزایش پیدا میکند ، با افزایش تعداد کاربران ابعاد میز کنفرانس اداری بزرگ تر می شود و متریال مصرفی آن نیز بیشتر می شود طبیعتا قیمت آن هم تغییر می کند . در درجه اول اگر شما قصد خرید میز کنفرانس را دارید بهتر است از شرکت های معتبر و با تجربه این کار کمک بگیرید ، چرا که اطمینان دارید کیفیت و زیبایی محصول شما به اندازه ایی هست که احساس پشیمانی و پرداخت پول را برای مبلمان اداری خود نخواهید داشت .
میز اداری ارزان قیمت
میز اداری ارزان قیمت شاید در نظر خیلی ها از زیبایی کمی برخوردار باشد و کیفیت پایینی داشته باشد . مما در شرکت مبلمان اداری یکتا به هیچ عنوان کیفیت را فدای چیزی نمی کنیم . شک نکنید حتی یک میز اداری ارزان قیمت هم ، از بیشترین کیفیت ممکن در کارخانه مبلمان اداری یکتا بر خوردار می شود . نسبت به خرید میز کنفرانس کارشناسان ما پیشنهاد میکنند اگر شما نیاز دارید که میز کنفرانس برای محیط خود دست و پا کنید اما بنا به شرایط امکان پرداخت آنچنانی ندارید بهترین انتخاب ست میز مدیریت و کنفرانس است . کارایی بالا به همراه زیبایی در این سبک ست های اداری بسیار زیاد است .
میز مدیریت و میز کنفرانس
میز مدیریت و کنفرانس سبک های متفاوتی را دارند اما حتما باید در نظر داشته باشید که هر دو از یک سبک پیروی کنند . در ادامه به چند سبک کلی برای این ست اداری می پردازیم که با انواع مختلف آن بیشتر آشنا شوید .
– ست میز مدیریت و کنفرانس کلاسیک
میز مدیریت و کنفرانس کلاسیک برای محیط هایی با فضای نسبتا بزرگ تر مناسبتر است . نقش و نگار میز مدیریت و کنفرانس در این سبک خیره کننده است و جایگاه ویژه ای را به شرکت شما می بخشد . به طور کلی مبلمان اداری کلاسیک به دلیل ریزه کاری هایی که دارد جذابیت خاصی را به نمایش می گذارد . استفاده از چوب و رنگ های خاص آن هم می توان نمای فوق العاده کلاسیک و سلطنتی را به محیط ببخشد .
بیشتر بخوانید : مبلمان اداری کلاسیک
– ست میز مدیریت و کنفرانس مدرن
میز مدیریت و کنفرانس مدرن ماهیت زیبایی را دارد . مبلمان اداری مدرن سهولت انجام کار را به ارمغان آورده است ، امکان ایجاد برقراری ارتباط بین همکاران را راحت تر کرده و از مدل ها و طرح های همیشگی گاها فاصله می گیرد و یک جلوه جدیدی را به نمایش می گذارد . مبلمان اداری اداری مدرن در رنگ های خاصی می تواند محیط را جذاب تر بکند . پیشنهاد ما به شما انتخاب ست میز مدیریت و کنفرانس سبک مدرن می باشد چرا که بهترین استفاده را از فضا با مبلمان اداری مدرن خواهید داشت . همه این مسائل در کنار زیبایی جالب و جدید سبک مبلما اداری مدرن می باشد که امروزه بسیاری از شرکت ها به سمت این سبک دکوراسیون اداری پیش می روند .
بیشتر بخوانید : مبلمان اداری مدرن