دکوراسیون اداری اتاق مدیریت
دکوراسیون اداری اتاق مدیریت موضوع مقاله امروز ما در تحریریه مبلمان اداری یکتا است دکوراسیون اداری اتاق مدیریت بخش های زیادی دارد نکات و ملزوماتی که در دکوراسیون اداری اتاق مدیریت باید در نظر گرفته شوند را باهم بررسی میکنیم و چینش مناسب برای اتاق مدیران سازمان ها با پلان های بزرگ یا کوچک . دکوراسیون اداری اتاق مدیریت از بخش های زیادی برگرفته شده که مهمترین آن ها میز مدیریت و میز کنفرانس آن یا حتی مبل و نیم ست اداری به همراه جلو مبلی آن است . استفاده از کتابخانه اداری بلند یا کوتاه بسته به سبک انتخابی شما برای دکوراسیون اداری نیز مهم است . حرف از سبک های مختلف دکوراسیون اداری شد بهتر است اشاره ای کوچک به این موضوع داشته باشیم ، به طور کلی دکوراسیون به دو بخش بزرگ دکوراسیون کلاسیک و یا دکوراسیون مدرن تقسیم بندی میشود اما بسیاری از طراحان این سبک ها را نیز تلفیق میکنند که زیبایی بیشتری را به نمایش بگذارند . برای دکوراسیون اتاق مدیریت نیز همین روند نیز طی میشود یعنی میتوانید دکوراسیون اداری اتاق مدیرت سازمان را بنا به سلیقه خودتان و یا ابعاد اتاق و بسیاری از پارامتر های دیگر که در ادامه مقاله به آن اشاره میکنیم ، از این دو سبک یا تلفیق آنها استفاده کنید . لازم به ذکر است اتاق مدیریت سازمان هرچه زیباتر و بهتر چینش و دکوراسیون شود برای تبلیغ سازمان شما بهتر است .
در ادامه همراه ما باشید ” مبلمان اداری یکتا “
مبلمان اداری یکتادکور تولید کننده انواع مبلمان اداری کلاسیک ، مدرن و لوکس می باشد. برای آشنایی با محصولات ما به بخش های مربوط مراجعه نمایید.
دکوراسیون اداری اتاق مدیریت
دکوراسیون اداری اتاق مدیریت
سبک های دکوراسیون اداری اتاق مدیریت
انتخاب سبک مناسب برای هر فضایی نیازمند توجه به نکاتی مربوط به محیط است اول از همه ابعاد فضا را بررسی میکنیم چرا که به طور مثال فضای کوچک مناسب چینش دکوراسیون اداری کلاسیک نمیباشد و بهتر است از این سبک فاصله بگیریم . اولین نکته متراژ و ابعاد فضا بود . نور پردازی و سبک پلان محیط نیز بسیار مهم در انتخاب سبک است . سلیقه شخصی هم تاثیر بر انتخاب دارد . و در آخر یکی از مهمترین فاکتور ها را برای انتخاب سبک بیان میکنیم . نوع کار سازمان و شرکت و دفتر و یا هر کسب و کار دیگری بسیار موثر است . اگر سبک کار شما نیازمند کارهای تیمی بیشتر و تعامل بالاتری بین پرسنل است بهتر است از دکوراسیون اداری مدرن استفاده کنید که علاوه بر زیبایی کارایی بسیار بالای را دارد و فضای کمتری را اشغال میکند . برای طراحی دکوراسیون اداری اتاق مدیریت نیز میتوانیم از دو سبک مدرن و کلاسیک انتخاب داشته باشیم . بهتر است طراحی و چینش دکوراسیون اداری اتاق مدیریت از سایر فضا های سازمان زیبا تر و شیک تر باشد و حساسیت بیشتری را نسبت به دکوراسیون این اتاق به خرج دهیم . پر اهمیت ترین وسایل برای اتاق مدیریت مبلمان اداری آن است و برای انتخاب و چینش آن باید بسیار با ظرافت عمل کرد
برای انتخاب سبک مناسب اتاق مدیریت باید به تم اتاق یا رنگبندی اتاق نیز توجه داشت و برای طراحی دکوراسیون اداری این اتاق باید از مبلمان اداری شیک و رسمی استفاده شود
نور پردازی در اتاق مدیریت
ینور پردازی داخلی اتاق یکی دیگر از مواردی استکه باید در دکوراسیون اداری اتاق مدیریت به آن توجه ویژه ای داشت اگر بخواهیم دکوراسیون اتاق مدیریت را زیباتر نشان بدهیم باید نور پردازی دقیق و اصولی و مدرن در ان جا صورت پذیرد تا جایی که امکان دارد سعی کنیم از منبع طبیعی نور در اتاق استفاده کنیماما اگر امکان استفاده از نور طبیعی در اتاق مدیریت وجود نداشت بهتر است از نور های مصنوعی استفاده کنیم . لازم به ذکر است که این نور های مصنوعی بهتر است زرد رنگ باشد تا فضای گرمی را داشته باشیم .نکته بسیار مهم در طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت این است که به تنظیمات نور دسترسی داشته باشیم و در هر لحظه بتوانیم نور را زیاد یا کم کنیم به طور مثال در هنگام استفاده از سیستم های تصویری در جلسات اتاق مدیر باید نور ها را کاهش داد تا تصویر برای حضار واضح تر باشد . اگر از نور طبیعی در اتاق مدیریت استفاده میکنید بهتر است پرده هایی را به کار ببرید که اکر نیاز به تاریک کردن فضا بود اجازه ورود نور زیادی را به اتاق ندهند .
بیشتر بخوانید : میز مدیریت
چیدمان اتاق مدیریت
اتاق مدیرت در هر سازمان و شرکتی باید آرام و زیبا باشد بنابر این نحوه چیدمان اتاق مدیریت بهتر است مدرن باشد . دقت کنید که این امر برای چیدمان است نه سبک دکوراسیون ، یعنی شما میتوانید برای دکوراسیون اتاق مدیریت خود سبک کلاسیک را برگزینید اما حتما از چیدمان مدرن استفاده کنید دلیل این حرف هم ساعات زیادی است که مدیر در آن اتاق حضور دارد و بار برنامه ریزی و عملکردی سازمان بر دوش مدیریت است و اگر طراحی و چیدمان اتاق مدیریت زیباتر باشد باعث افزایش کارایی و عملکرد بهتر میشود البته که بهتر است این موضوع را برای تمام بخش های سازمان لحاظ کنیم یعنی هر چه فضای کاری زیباتر باشد عملکرد و کارایی برای افراد بسیار بیشتر میشود .بهتر است اتاق مدیریت در جایی قرار گیرد که بیشترین نور را میگیرد و باید میز مدیریت را به گونه ای در اتاق قرار دهیم که بیشتر این نور روی میز مدیریت منعکس شود . برای طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت بهتر است از کفپوش هایی استفاده کنید که با محیط و دکوراسیون اطراف همخوانی داشته باشد . پیشنهاد ما انتخاب رنگ خاکستری برای کفپوش ها است. چیدمان باید به گونه ای متفاوت از سایر فضا ها صورت پذیرد چرا که محلی برای پذیرایی از مهمانان مدیر نیز هست و مهمتر از آ« اقا کننده حس مدیریت در یک سازمان باشد .یکی از روش ها برای ایجاد تفاوت در دکوراسیون اتاق مدیریت با سایر جاهای سازمان استفاده از تضاد در سبک دکوراسیون است به عنوان مثالی واضح اگر محیط اداری به طور کلی با دکوراسیون اداری مدرن طراحی و چینش شده است بهتر است از دکوراسیون اداری کلاسیک در اتاق مدیریت بهره ببرید .
دکوراسیون اداری اتاق مدیریت
دکوراسیون اداری اتاق مدیریت
کتابخانه اتاق مدیریت
بی شک یکی از مهمترین لوازم در اتاق مدیریت همین کتابخانه اداری است . کتابخانه های اداری نیز مانند همه مبلمان اداری از دو سبک کلی کلاسیک و مدرن پیروی میکنند و ابعاد آنها متفاوت است که بسته به نوع نیاز کاربر آن یا محیط اطراف این ابعاد شکل میگیرند . به طور مثال کتابخانه اداری کوتاه یا اصطلاحا کردانزا برای اتاق مدیریت بسیار مناسب است . اگر از فضای کوچکی برای اتاق مدیریت استفاده میکنید بهتر است از کردانزا بهره ببرید البته این به این معنا نیست که کتابخانه اداری کوتاه برای فضا های کوچک فقط مناسب اند بلکه نمود و زیبایی بسیار زیادی را برای فضا های بزرگ نیز دارند . برای یک دکوراسیون اداری کلاسیک میتوانید از کتابخانه اداری بلند کلاسیک استفاده کنید که طرح و نقش های آن همخوان و ست با سایر وسایل شما در اتاق مدیریت باشد این کتابخانه قبلند اداری علاوه بر کارایی زیاد زیبایی بسیار بیشتری را دارد . به طور کلی استفاده از کتابخانه اداری چه بلند و چه کوتاه بسیار مهم است چرا که محل ذخیره کردن اسناد مهم که باید در دسترس مدیر باشند است .
مبل و نیم ست مدیریتی
یکی دیگر از لوازم بسیار مهم در دکوراسیون اتاق مدیریت مبل و نیم ست اداری یا بهتر است بگوییم مبل و نیم ست مدیریتی است . محلی برای پذیرایی از مهمانان مدیر در اتاق خودش که بسیار مهم است . استفاده از مبل و نیم ست شیک و زیبای رسمی در اتاق مدیریت بسیار تاثیر گذار بر افکار مشتریان شما هستند . برای انعقاد قرارداد های کلان و بزرگ در سازمان مدیر یک سازمان دخالت کامل دارد و جلساتی را برای برقراری این قرارداد ها صورت میدهد برخی از این جلسات با تعداد محدودی برگذار میشود و مدیران دو سازمان باهم به گفتگو میپردازند و این بهترین راه است که مهمان مدیر به اتاق مدیریت برود و در آنجا به صحبت بپردازند . کیفیت مبل اداری باید بسیار بالا باشد به گونه ای که مراجعین شما احساس راحتی کنند و در جلسات باند مدت خستگی بر آن ها غلبه نکند . علاوه بر کیفیت مبل اداری زیبایی نیز بسیار مهم است . ما در شرکت مبلمان اداری یکتا این تضمین را به مشتریان خود می دهیم که با کیفیت ترین مبلمان اداری را برای آنها فراهم میکنیم .
دکوراسیون اداری اتاق مدیریت
نکات جزئی دکوراسیون اداری اتاق مدیریت
همانطور که بالاتر گفتیم بهتر است اتاق مدیریت از نور طبیعی بهره ببرد یعنی پنجره داشته باشد توصیه ما این است که حتما پنجره های اتاق مدیریت سازمان دوجداره باشد . برای پوشش ظاهری آن میتوانید از پرده هایی استفاده کنید که با سبک دکوراسیون اتاق مدیریت شما همساز و همخوان باشد . میتوانید از پرده های کرکره ای استفاده کنید اما بهتر است پرده ای را انتخاب کنید که در زمان بسته بودن آن دور نمای زیبایی را به نمایش بگذارد
استفاده از گل و گیاه در هر مکانی نشاط و شادابی خاصی را به آن فضا میبخشد در گذشته گفته بودیم که برای بهبود عملکرد پرسنل در شرکت از گل و گیاه استفاده کنید که تاثیرات مثبتی را به شما نشان میدهد استفاده از گل و گیاه در اتاق مدیریت نیز بسیار امر خوبی است . کم کردن فشار کار و احساس آرامش از نکاتی است که در هنگام استفاده از گیاهان در اتاق کار به آن پی میبرید . علاوه بر بخشش زیبایی به محیط حس طبیعت را به شما نیز القا میکند و این موضوع بسیار مهم است
چند عدد گل و گیاه برای دفتر کار میتواند روحیه بخش باشد چرا که ساعات زیادی را در محیط اداری خود صرف میکنید . بهتر است از گیاهانی استفاده شود که به نور کمتری برای بقا نیاز دارند چرا که در محیط کار اغلب نور طبیعی کمی به هماجا سرایت میکند .
بیشتر مطالعه کنید : طراحی مناسب دفتر کار با کاهش اثرات زیست محیطی
دیوار کوب ها نیز میتوانند در دکوراسیون اداری اتاق مدیریت بسیار نقش خوبی را بازی کنند چرا که میتوانیم از دیوارکوب های حاوی شلف استفاده کنیم که کارایی یک کتابخانه یا حتی ویترین کوچکی را نیز دارند . معمولا در اتاق مدیریت از پارتیشن اداری استفاده نمیشود چرا که اتاق مدیریت کل سازمان فردی و تک نفره است اما شاید مدیران زیر مجموعه را بتوانیم در این دسته بندی جای دهیم به طور مثال چند مدیر یک شرکت در اتاق بزرگ ساکن هستند برای این شرایط بهتر است از تقسیم بندی فضا استفاده کنیم و فضا و محیط شخصی هر مدیر را با پارتیشن بندی محیا کنیم
میز مدیریت میتواند یک میز کنفرانس هم داشته باشد برای جلساتی با تعداد افراد کمتر استفاده از میز کنفرانس برای میز مدیریت که البته همخوان باشند یکی از روش های زیبایی در چینش دکوراسیون اداری اتاق مدیریت است . میز کنفرانسی که میتواند بنا بر سبک دکوراسیون شما از شیشه ، چوب ، ام دی اف و یا تلفیقی از این متریال ها باشد .
برای استفاده از تجربیات مشاورین ما کافیست با شماره 02144620086 تماس بگیرید و یا به وب سایت ما به آدرسwww.yektafurniture.com مراجعه نمایید .
جمع بندی دکوراسیون اداری اتاق مدیریت
به طور کلی گفتیم که دکوراسیون اداری اتاق مدیریت نیز مانند سایر دکوراسیون های داخلی از دو سبک کلی مدرن و کلاسیک پیروی میکنند و انتخاب این دو سبک فاکتور های زیادی را دارد . استفاده از اتاقی مناسب برای اتاق مدیریت که نور گیری خوبی را داشته باشد نیز از نکاتی است که در این مقاله به آن به خوبی اشاره شد و راهکار هایی برای نور گیری در اتاق مدیریت سازمان نیز گفته شد . تاثیر استفاده از گل و گیاه که بسیار مثبت است و کیفیت بالای مبل و نیم ست اداری برای شما در مقالع دکوراسیون اداری اتاق مدیریت باز شد . استفاده از کتابخانه های اداری که از لوازم ضروری این چینش دکوراسیون هستند و کارایی و انتخاب مناسب کتابخانه در فضا های بزرگ و کوچک ، تقسیم بندی اتاق مدیران زیر مجموعه اگر از فضای بزرگ و کم اتاقی بهره میبرید و نکات آن از دیگر بحث هایی بود که در این مقاله از تحریریه مبلمان اداری یکتا به آن ها اشاره شد . زیبایی اتاق مدیریت بسیار مهم است پس سعی کنید برای انتخاب یا چینش دکوراسیون اداری به آن توجه ویژه ای داشته باشید و اما اگر از اتاق کوچکی برای مدیریت استفاده میکنید یادتان باشد که میز مدیریت همراه با میز کنفرانس بسیار کارا تر و بهتر از استفاده مبل و نیم ست اداری در یک اتاق کوچک است اما اگر از فضایی بزرگ بهره میبرید بهتر است هر دوی این لوازم را داشته باشید که بسیار کلاس کاری شما را و اعتبارتان پیش مهمانان را بالا میبرد
سپاس از همراهی شما
تیم تحریریه : مبلمان اداری یکتا