کانتر پذیرش مدرن

کانتر پذیرش مدرن یکی از پر طرفدارترین محصولات مجموعه مبلمان اداری یکتا به شمار می‌رود. زیبایی و کارایی و مد بودن این سبک طراحی دکوراسیون باعث شده که تعداد بسیار زیادی از مشتریان ما به سمت این نوع از میزهای پذیرش سوق پیدا کنند. میز منشی یا کانتر پذیرش مدرن زیبایی خاصی دارد که برای هر مجموعه‌ای استفاده از آن ضروری است! بسیاری از اتفاقات مهم در پیشخوان میز پذیرش اداره شما رخ می‌دهد. مشتری شما ابتدا با لبخندی از کارمند شما استقبال می‌شود. مشتریان شما می‌خواهند خود را در خانه احساس کنند (از نظر راحتی) زیرا می‌دانند به راحتی می‌توانند برای تجارت با یک شرکت دیگر روبرو شوند. مهم نیست که شما مطب پزشک، شرکت تولیدی  و…. هستید، همیشه در تجارت شما رقابت وجود دارد. اگر کارمندان شما در پیشخوان‌های پذیرش شما خوش برخورد نباشند، ممکن است مشتریان خود را از دست بدهید.

  

مهم‌ترین مسئله در دکوراسیون اداری، میز اداری

شاید مهم‌ترین مورد در یک منطقه پذیرایی میز پذیرش باشد. اولین تماس برای هر محل کار باید دارای وسایل و لوازم چشم نواز همراه با میز پذیرش باشد که به حیات ورودی دوباره نیرو می‌بخشد و چشم‌انداز و شخصیت تجارت را منعکس می‌کند. به همین دلیل است که ما همیشه به افراد توصیه می‌کنیم در زمان مناسب برای ارتقا اداره یا مطب، محل پذیرایی را با یک میز پذیرش شیک و هوشمند در اولویت قرار دهند.

هزینه یک میز پذرش خوب بیشتر از یک میز اداری استاندارد است، اما اگر به توسعه تصویر متناسب با ارزش‌های شرکت کمک کند ارزش آن را دارد. با این حال میزهای پذیرایی می‌توانند به اشکال مختلف، با رنگ‌ها، اندازه‌ها و مواد مختلف، از چوب، شیشه و حتی فولاد، و همچنین مدل‌های مستطیلی، مربع و حتی منحنی متفاوت باشند. میزهای پذیرش تیکه ای که برای پروژه‌های سفارشی طراحی شده‌اند نیز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند زیرا شرکت‌های بیشتری به اهمیت منطقه پذیرایی پی می‌برند.

انواع میز پذیرش

  • میز پذیرش بانکی

برای میز پذیرش بانکی بعد از بررسی مشخصات فنی آن بانک یا اداره، ساخت میز برای آنها صورت می‌گیرد.

در میز پذیرش بانکی به این موارد توجه داشته باشید:

  1. ایمنی
  2. محفوظ بودن متصدی بانک و اطلاعات آن
  3. امکان عبور کابل برق و شبکه
  4. امکان اتصال دزدگیر
  5. فضای مناسب و کافی (جای برای پرینتر – پول‎شمار – کامپیوتر و اسناد اداری)

برای بانک‎ها طراحی و اجرای پروژه کاملا توسط تیم طراحی و دکوراسیون ما انجام می‌شود و در این دورت سابقه درخشانی از طراحی و تولید و اجرا نیز دارا می‎باشد.

برای مطالعه و مشاهده " کاتالوگ کانتر پذیرش مدرن " مبلمان اداری یکتا به منبع زیر وارد شوید.

منبع : http://yektafurniture.com/modern-reception-desk/