میز پذیرش|کانتر پذیرش 

هیچ یک از کسب و کارها در بحث دکوراسیون اداری نمی تواند یکی از قسمت های اصلی دفتر را نادیده بگیرند، و آن میز پذیرش است. این منطقه است که می تواند تصویر سازمان را ایجاد کند. اگر میز پذیرش به اندازه کافی چشمگیر نیست، هرگز نمیتوانید احساس خوبی در بازدیدکنندگان ایجاد کنید. تمام جنبه های این فضا باید حرفه ای انجام پذیرد. امروزه بسیاری از ارائه دهندگان خدمات آنلاین مبلمان اداری مدرن را ارائه می دهند. در این راستا می توانید از سایت  آدینا بازدید فرمایید.

کانتر منشی یا میز پذیرش

میزهای پذیرش|کانتر منشی

میز های پذیرش باید دارای جذابیت و زیبایی باشد. چون نخستین نگاه بیننده به آن است. همچنین میز پذیرش نماینده اصلی برند شما نیز است. بهتر این مورد را با رنگ و نوع کار خود، در میز پذیرش لحاظ کنید.

کانتر منشی یا میز پذیرش

صندلی های پذیرش|صندلی کانتر

صندلی های پذیرش حداکثر سهم را در ایجاد یک محل گرم و دوستانه برای دیگران دارند. یک صندلی پذیرش باید دارای تنظیمات صندلی جهت راحتی فرد باشد، بهتر با میز پذیرش نیز هماهمنگی در طرح و شکل داشته باشد.

کانتر منشی یا میز پذیرش

ویترین پذیرش|کتابخانه پذیرش

یکی دیگر از مبلمان بسیار مهم در پذیرش، ویترین است. ویترین باید با نوع سازمان و همزمان با دکور پذیرش هماهنگ باشد. این جایی است که جوایز و گواهینامه ها، پوشش رسانه ها و بسیاری از شاهکارهای دیگر که مربوط به شرکت شما است را نمایش می دهد. بنابراین قبل از خرید این بخش از پذیرش، باید تدابیر لازم اتخاذ شود.

امروزه بسیاری از شرکت ها، مبلمان اداری مدرنی برای بخش پذیرش خود تهیه می کنند، این بدان معنا است که معیارهای کسب و کار در دنیای مدرن تغییر کرده است، و مشتریان به تکتک موارد توجه می کنند، به طور یقین فضای پذیرش می تواند یک خوشامند گویی بزرگ برای میهمانان باشد.

بیشتر بخوانید:میز کارشناسی آدینا AF408و معرفی ویژگیها

کانتر منشی یا میز پذیرش

کانترهای پذیرش تولیدات آدینا 

کانتر های VIP مبلمان اداری آدینا:
این دسته از کانتر ها همانطور که ازنامشان پیداست برای مشتریان خاص و لوکس مبلمان اداری آدینا می باشند
در طراحی کانتر های VIP (وزارت خانه ها – شرکت های بزرگ نفتی – شرکت ها و موسسات مالی و اعتباری – ادارات و شرکت های خصوصی و…)به علت اینکه غالبا برای ورودی شرکت مد نظر دارند باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشد:


۱-رنگ بندی خاص
۲-بکارگیری المان های خاص(مشخصه آن شرکت یا سازمان)
۳-زیبایی و بزرگی باشکوه
۴-قدرت نمایی آن شرکت(ورودی آن سارمان یا شرکت می باشد)
۵-نورپردازی مناسب
۶-فضای کار مناسب برای پرسنل اداری آن بخش

حتما بخوانید:مبلمان اداری مدرن و تصاویر زیبا از دفاتر اداری مدرن

کانتر منشی یا میز پذیرش

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .