کانتر بانکی مدل17 ; این نوع میز به صورت کشیده و مستطیل است. گاهی نیز آن را به صورت هلالی طراحی می کنند. نکته مهم در کانتر بانکی مدل17 این است که ارتفاع آن به گونه ای طراحی شده است که ارباب رجوع روی صندلی اداری نشسته و با خیال آسوده کارهای اداری خود را به کارمند منتقل نماید. در ادامه با توضیحات بیشتر درباره این محصول با ما همراه باشید.

ابعاد و اندازه کانتر بانکی مدل17:

شما میتوانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید , میز کانتر بانکی خود را اندازه گیری کرده و سفارش دهید. همکاران ما میتوانند در این ضمینه به شما مشاوره داده و حتی برای اندازه گیری حضور به عمل آورند و راهنماییتان کنند. امکان تغییر در مدل و شکل میز برای مشتری امکان پذیر است. 

کانتر بانکی مدل17

جنس کانتر بانکی مدل17:

این کانتر بانکی از ام دی اف با روکش هایگلس و شیشه سیکوریت ساخته شده است. ضخامت PVC به کار رفته در آن 2 میلی متر است. همچنین شیشه سیکوریت آن , ده میل شفاف میباشد که برای قسمت جدا کننده پیشخوان از کاربر و ارباب رجوع استفاده شده است. امکان سفارش کانتر بانکی مدل17 با کورین و روکش ملامینه هم وجود دارد.

کانتر بانکی مدل17

مزایا کانتر بانکی مدل17:

  • دارای قیمت مناسب
  • استفاده از بهترین مواد روز دنیا
  • دارای ضمانت نامه 3 ساله
  • ارائه در انواع طرح ها و رنگ ها
  • ارائه در مدل های متنوع
  • تحویل در کوتاه ترین زمان ممکن
  • امکان افزودن انواع آیتم های جانبی مثل فایل اداری، جای کیس و...

کاربرد کانتر بانکی مدل17:

شما میتوانید از کانتر بانکی مدل17 در مراکز پزشکی , مراکز درمانی , بانک ها , پیشخوان دولت , دفاتر بیمه , دفاتر آژانس هواپیمایی و ... استفاده کنید.

مدت زمان آماده سازی کانتر بانکی مدل17:

مدت زمان ساخت این محصول و تحویل این کانتر بانکی خاص از زمان واریز پیش پرداخت و قطعی شدن نقشه های ساخت سفارش بین 10الی 14 روز کاری می‌باشد.

محل تحویل کانتر بانکی مدل17:

محل تحویل این کانتر بانکی مدل17 , محل مورد نظر مشتری میباشد که در برگه پیش فاکتور آدرس آن ثبت شده است.

طرح و سبک کانتر بانکی مدل17:

شکل و فرم کانتر بانکی مدل17 , مربع مستطیل میباشد. شما میتوانید این کانتر بانکی به صورت هلالی یا هر طرح و شکلی که مد نظرتان است , سفارش دهید. توجه داشته باشید این میز اداری در دسته بندی دکوراسیون اداری سبک مدرن قرار دارد.

قیمت کانتر بانکی مدل17:

برای کسب اطلاع از قیمتها لطفا با کارشناسان ما در بخش فروش در تماس باشید. طراحان ما قبل از اجرای کار یک طرح سه بعدی طراحی میکنند , بعد از تایید آن توسط شما کار را شروع میکنند. با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا , همراه همیشگی ما خواهید بود.