ابعاد و اندازه کانتر بانکی مدل15:

شما میتوانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید , میز کانتر بانکی خود را اندازه گیری کرده و سفارش دهید. همکاران ما میتوانند در این ضمینه به شما مشاوره داده و حتی برای اندازه گیری حضور به عمل آورند و راهنماییتان کنند. امکان تغییر در مدل و شکل میز اداری برای مشتری امکان پذیر است. 

 

کانتر بانکی مدل15جنس کانتر بانکی مدل15:

این کانتر بانکی از ام دی اف و شیشه ساخته شده است. ام دی اف استفاده شده در آن با روکش هایگلس و با ضخامت PVC به کار رفته 2 میلی متر است. همچنین از شیشه سیکوریت ده میل شفاف برای قسمت جدا کننده پیشخوان از کاربر و ارباب رجوع استفاده شده است. امکان سفارش کانتر بانکی مدل15 با کورین و روکش ملامینه هم وجود دارد.

کانتر بانکی مدل15

مزایا کانتر بانکی مدل15:

  • مقرون به صرفه
  • استفاده از بهترین مواد روز دنیا
  • دارای ضمانت نامه 3 ساله
  • ارائه در انواع طرح ها و رنگ ها
  • ارائه در مدل های متنوع
  • تحویل در کوتاه ترین زمان ممکن
  • امکان افزودن انواع آیتم های جانبی مثل فایل اداری، جای کیس و...

کاربرد کانتر بانکی مدل15:

شما میتوانید از کانتر بانکی مدل15 در مراکز پزشکی , مراکز درمانی , بانک ها , پیشخوان دولت , دفاتر بیمه ,  پلیس +10 , دفاتر آژانس هواپیمایی و ... استفاده کنید.

مدت زمان آماده سازی کانتر بانکی مدل15:

مدت زمان ساخت این محصول و تحویل این کانتر بانکی خاص از زمان واریز پیش پرداخت و قطعی شدن نقشه های ساخت سفارش بین 10الی 14 روز کاری می‌باشد.

محل تحویل کانتر بانکی مدل15:

محل تحویل این کانتر بانکی مدل15 , محل مورد نظر مشتری میباشد که در برگه پیش فاکتور آدرس آن ثبت شده است.

طرح و سبک کانتر بانکی مدل15:

شکل و فرم کانتر بانکی مدل15 , مربع مستطیل میباشد. شما میتوانید این کانتر بانکی به صورت هلالی یا هر طرح و شکلی که مد نظرتان است , سفارش دهید. توجه داشته باشید این میز اداری در دسته بندی دکوراسیون اداری سبک مدرن قرار دارد.

قیمت کانتر بانکی مدل15:

برای کسب اطلاع از قیمتها لطفا با کارشناسان ما در بخش فروش در تماس باشید. طراحان ما قبل از اجرای کار یک طرح سه بعدی طراحی میکنند , بعد از تایید آن توسط شما کار را شروع میکنند. با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا , همراه همیشگی ما خواهید بود.