پارتیشن اداری چیست ؟

پارتیشن اداری چیست ؟ پارتیشن های اداری به چند دسته تقسیم می شوند ؟ پارتیشن اداری چه کاربردی دارد ؟ مبلمان اداری یکتا ، طراح و تولید کننده انواع پارتیشن های اداری با سابقه ای درخشان در این قسمت از محصولات دکوراسیون اداری است . ارتیشن های اداری در فضا های اداری و سازمان ها ، برای جداسازی و ساماندهی محیط استفاده می شود .  پارتیشن های اداری در کارخانه مبلمان اداری یکتا به صورت تکجداره یا دوجداره طراحی و تولید می شوند ، متریال مصرفی برای هرکدام از این پارتیشن های اداری می توان از شیشه ، چوب ، ام دی اف ، آلومینیوم و … استفاده کرد . در ادامه همراه تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا باشید تا درباره ی پارتیشن اداری بیشتر بدانید .

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن های ادرای در انواع مختلفی تولید می شوند . انواع پارتیشن های اداری شامل ، پارتیشن اداری شیشه ای ، پارتیشن اداری متحرک ، پارتیشن اداری ام دی اف ، پارتیشن اداری شیشه سکوریت ، پارتیشن شیشه و استیل و پارتیشن شیشه و ام دی اف  ، پارتیشن ریلی  و … است . هرکدام از این پارتیشن های اداری در دو نوع دو جداره و تکجداره تولید و عرضه می شوند .

پارتیشن اداری چیست ؟

پارتیشن اداری چیست ؟

پارتیشن اداری متحرک

هرکدام از پارتیشن هایی که نام برده شد در انواع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند . به عنوان مثال پارتیشن متحرک در دو نوع پارتیشن اداری متحرک و پارتیشن خانگی متحرک می باشند . این نوع پارتیشن های متحرک معمولا از محور ریلی کف یا سقف استفاده می کنند که قابل حرکت می باشند ، معمولا برای سالن های چند منظوره از این سبک پارتیشن های اداری استفاده می شود . معمولا از جنس ام دی اف و به صورت پنل های عودی می باشند .

پارتیشن اداری چیست ؟

پارتیشن اداری چیست ؟

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری مدرن

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای یکی از محبوب ترین سبک های پارتیشن اداری می باشد . از این نوع پارتیشن ها در منازل ، ادارات ، فروشگاه ها و … استفاده می شود . از ویژگی های پارتییشن اداری شیشه ای می توان به جذابیت آن ، انعکاس نور وصرفه جویی در مصرف برق ، اشاره کرد . پارتیشن های اداری شیشه ای فضای کاری شما را جذاب تر می کند اما کمی از حریم خصوصی شما می کاهد که البته برای رفع این مشکل می توان از پرده های کر کره ای برای پوشش مناسب استفاده کرد .

پارتیشن اداری چیست ؟

بیشتر بخوانید : پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن دوجداره ام دی اف

اگر به دنبال پارتیشن اداری می گردید که هم به صرفه باشد هم کاربردی و زیبا ، ما به شما پارتیشن اداری دوجداره را پیشنهاد می کنیم . البته لازم به ذکر است اگر پارتیشن اداری دوجداره را ارزان می نامیم بگوییم که این به دلیل بی کیفیت بودن آن ها نیست ، پارتیشن های اداری دوجداره به دلیل خصوصیات فیزیکی و قابلیت ابزار خوری و ماشین کاری و مسائل این چنین ، از قیمت مناسب تری نسبت به سایر مدل های پارتیشن اداری بهره می برند . کاربرد لازم را دارند ، و در یک کلام انتخاب مناسبی برای تمام سازمان ها و ادارات می باشد .  پارتیشن دوجداره ام دی اف یکی از محبوب ترین مدل های پارتیشن های اداری محسوب می شود .

پارتیشن اداری چیست ؟

پارتیشن اداری چیست ؟

بیشتر بخوانید : پارتیشن اداری دوجداره

چرا و به چه علت از پارتیشن استفاده میکنیم

از گذشته تا کنون فضای اداری یکی از مشکلاتی بوده که صاحبان مشاغل با آن دست و پنجه نرم می کنند . یکی دیگر مسائلی که بسیار پر اهمیت قلمداد می شود فعالیت در فضای اداری می باشد . دلیل اهمیت این موضوع زمانی پیدا شد که دکوراسیون اداری در محیط های اداری از سبک های خاص و بی روح همیشگی خود خارج شدند و کمی خلاقیت و نو آوری در این عرصه را به نمایش گذاشتند . تاثیرات این موضوع روی فعالیت تمام کارکنان بارز بود . چیدمان محل کار همیشه با منزل تفاوت هایی را داشته است و این تفاوت ها زمانی پر رنگ تر شدند که تاثیر این چیدمان ها بر روی حرفه نمایان شد محیط های اداری رفته رفته  زیباتر و شکیل تر شدند و در نتیجه در آمد بیشتری را کسب کردند و دلیل این اتفاق هم این بود که کم کم مردم به سمت شرکت ها و سازمان هایی می رفتند که از لحاظ بصری زیبا تر بودند . بنابراین این موضوع برای تمام کسانی که کسب و کاری را راه انداخته بودند جا افتاد و از اهمیت زیبایی محیط کسب و کار خود با خبر شدند . بنابراین تحول دکوراسیون اداری به گونه ای شد که همه از تاثیرات آن باخبر بوده اند ، اینجا بود که پارتیشن اداری جایگاه خود را پیدا کرد . بسیاری از محیط های اداری بنا به پلان فضا نیازمند دیوار کشی و جداسازی می باشند . اگر قصد دیوارکشی را داشته باشد از هزینه بالا و ریخت و پاش های آن هم با خبرید . پارتیشن اداری دیوار هایی به ارتفاع دلخواه شما و جنس و رنگ و طرح و کارایی مناسب خودتان را به ارمغان آورده است . معمولا نیز دفتر کار ها در حال جابه جایی می باشند ، پارتیشن های اداری قابلیت حمل را دارند و شما می توانید به هر نحوی از این محصولات کاربردی استفاده لازم را ببرید . پارتیشن های اداری قابلیت پخش نور طبیعی را نیز به شما می دهند و این در حالی است که دیوار ها ثابت این امکانات را برای شما به سختی و با هزنینه بسیار بالاتر فراهم میکنند و همچنین زیبایی خاصی را نیز ندارند .  .

پارتیشن اداری چیست ؟

پارتیشن های اداری قابلیت های زیادی دارند به طور مثال اگر نیاز دارید تا محیط عایق صدا شود و آکوستیک باشد و تهویه هوا و نور مناسبی را نیز داشته باشد ، پارتیشن اداری دوجداره بهترین پیشنهاد است . ارتفاع این پارتیشن ها می تواند تا سقف باشد و به طور کامل محیط را پوشش دهد . گاهی هدف از ایجاد پارتیشن های اداری فقط و فقط جداسازی محیط می باشد . در اینجا می توانید از پارتیشن های کوتاه یا نیمه بلند استفاده کنید که بیشترین کارایی را نیز داشته باشد .

در آخر لازم به ذکر است که قیمت پارتیشن اداری بسته به جنس مصرفی آن که از شیشه و فلز و ام دی اف باشد یا تلفیقی از این ها ، طرح و رنگ آن ها ، ارتفاع و متراژ استفاده از پارتیشن های اداری ، می تواند متفاوت باشد .