پارتیشن اداری شیشه ای به عنوان یک جدا کننده در دفاتر و اداراتی که دارای فضای بزرگی هستند و می خواهند آن فضا را به محیط های کوچک تر و کار آمد تبدیل کنند ، استفاده می شود. یکی از مناسب ترین و در عین حال پر کاربرد ترین پارتیشن ها ، پارتیشن با شیشه سکوریت می باشد. این نوع از شیشه به دلیل مزایای فراوانی که دارد امروزه مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته است. ما در تیم تحریریه شرکت مبلمان اداری یکتا امروز قصد داریم تا به تعریف در رابطه با پارتیشن های شیشه ای و برخی جنبه های آن بپردازیم. در ادامه همراه ما باشید.

 

برای مشاهده کاتالوگ

 پارتیشن اداری شیشه ای

 مبلمان اداری یکتا کلیک کنید

  

پارتیشن شیشه ای در اصل همان دیوار شیشه ای است که وظیفه اصلی آن تفکیک فضا با حفظ زیبایی و تاثیرات چشم گیر در دکوراسیون می باشد. علاوه بر زیبایی می توان به دیگر کاربرد های آن که عایق صدا و ممانعت از ورود عواملی همچون گرد و غبار ، حشرات و … می باشد اشاره کرد.

بیشتری بخوانید : میز اداری

به طور کلی ویژگی های پارتیشن های اداری شیشه ای به صورت زیر بیان می شود:

شیک و جذاب بودن

ضخامتی کم (حدود 10 میلی متر) نسبت به سایر پارتیشن های اداری

عایق صوت و آکوستیک بودن

رنگ بندی های متفاوت و زیبا مناسب تمامی سلایق

امکان اجرای طرح های سندبلاست

امکان اجرا در اندازه های متفاوت مانند نیمه بلند و کامل

نصب سریع و قابل جابجایی و حمل آسان

با طراحی و نصب پارتیشن های شیشه ای می توانید محیطی زیبا ، تمیز شفاف و مدرن داشته باشید. اگر شما یک مدیر هستید و نظارت بر کارکنان برایتان مهم است پارتیشن شیشه ای بهترین گزینه برای شما می باشد

بیشتری بخوانید :کمد اداری

عوامل مؤثر بر پارتیشن های شیشه ای

متراژ شیشه های سکوریت و سند بلاست

طرح روی شیشه و یا لوگوی حک شده شرکت بر شیشه

یراق آلات و فریم مورد استفاده برای شیشه

بیشتری بخوانید : مبل اداری

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن های شیشه ای فریم لس نسبت به سایر پارتیشن های شیشه ای فریم دار از زیبایی بیشتری بر خوردار هستند. و علت اصلی این زیبایی نبودن مانع و جدا کننده در بین شیشه ها می باشد ، که آن را یک دست و منحصر به فرد به نمایش می گذارد. علاوه بر این ، از نظر اقتصادی نیز این نوع از پارتشین ها مقرون به صرفه می باشند و همین امر موجب شده است از محبوبیت بیشتری بر خوردار باشند.

پارتیشن های شیشه ای فریم لس از شیشه های 10 میل سکوریت  که قابلیت اجرای انواع طرح های سندبلاست که به صورت مات ، راه مات ، طرح و لوگو دار می باشد ، تشکیل شده است. این محصول به دلیل ظاهری زیبا و دارا بودن دیدی نامحدود ، در مکان هایی که نیاز به دیدی باز دارند بهترین گزینه می باشد.

اصلی تریم مزیت پارتیشن های شیشه ای فریم لس که بسیار مورد توجه قرار گرفته است ، جای گیری ، حداقل بودن میزان پرتی و سطح مفید بیشتر می باشد که دلیل آن نداشتن فریم است.

بیشتری بخوانید : صندلی اداری

علاوه بر این به دلیل انعطاف پذیری پارتیشن های شیشه ای می توان از آن ها در فضا های مختلفی استفاده نمود که زیبایی و کارایی آن محیط را افزایش دهند. این نوع پارتیشن ممکن است در ظاهر شکننده و ضعیف به نظر برسد اما از استحکام بالایی برخوردار است.

پارتیشن شیشه ای دوجداره

پارتیشن های شیشه ای دوجداره از دو لایه شیشه سکوریت 10 میلی متری  و یک لایه خلا در بین آن ها تشکیل شده است که دارای فریم و قابی از جنس چوب یا فلز می باشند. این نوع پارتیشن شیشه ای بیشتر در محیط هایی که سر و صدای زیادی در آن وجود دارد و رفت و آمد در آن بیشتر است ، اسفاده میگردد.

پارتیشن های شیشه ای دو جداره علاوه بر عایق صوت ، از شفاقیت بالایی نیز بر خورداند و می توانند از انتقال دما و حرارت نیز جلوگیری کنند.

استفاده از پارتیشن شیشه ای دوجداره، در محل هایی با سر و صدای زیاد، پیشنهاد می شود

 

پارتیشن دوجداره شیشه ای علاوه بر عایق صوتی، از شفافیت بالایی برخوردار بوده و از انتقال دما و حرارت نیز جلوگیری می کند.

 

بیشتری بخوانید : پارتیشن اداری ام دی اف

پارتیشن شیشه ای تک جداره

پارتیشن های شیشه ای تک جداره همانطور که از نامشان پیداست داری یک لایه شیشه سکوریت 10 میلی متری می باشند و همانند پارتیشن شیشه ای دو جداره ، دارای فریمی از جنس چوب یا فلز می باشند. از این نوع پارتیشن برای مکان هایی استفاده می شود که از شلوغی کمتری بر خوردار هستند و می توان از آن در اندازه های استاندارد یا نیمه بلند و کامل استفاده کرد . همچنین برای جابجایی و تغییر دکوراسیون مناسب تر می باشند. زیرا به راحتی می توان آن را از محلی به محل دیگر انتقال داد.

بیشتری بخوانید : پارتیشن اداری آلومینیومی 

پارتیشن شیشه ای متحرک

پارتیشن های شیشه ای متحرک در محیط هایی کاربرد دارند که موقتی می باشند و علاوه بر این به زیبایی و جذابیت آن محیط نیز کمک بسزایی می کنند. پارتشین های شیشه ای متحرک را می توان به راحتی با استفاده از تنظیماتی که بر روی آن انجام می شود جدا کرد و به مکانی دیگر انتقال داد.

پارتیشن های شیشه ای متحرک از پنل هایی تشکیل شده اند که توسط بست هایی به کف پنل چفت می شوند. همچنی پنل آخر می تواند آزاده بر روی پاشنه درب بپرخد و علاوه بر این امکان استفاده از شیشه برای اجرای آن وجود دارد.

برای افزایش زیبایی در این نوع پارتیشن می توان از شیشه های طرح دار سندبلاست و یا انواع شیشه های رنگی دکوراتیو استفاده کرد.

عوامل مؤثر بر قیمت پارتیشن شیشه ای

از عوامل مهم و اساسی در تعیین قیمت پارتیشن شیشه ای ، متراژ شیشه می باشد. جنس و نوع شیشه و ابزار و یراق آلات به کار رفته در آن به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار می گیرند.

یراق آلات همانطور که ذکر شد ، از مهم ترین عوامل تعیین قیمت پارتیشن شیشه ای می باشد. یراق آلات پارتیشن های شیشه ای همانند سایر یراق آلات در دو نوع ایرانی و وارداتی در بازار موجود می باشند که با توجه به کیفیت و قیمت متفاوت در تعیین قیمت نهایی پارتیشن شیشه ای نیز تفاوت ایجاد می کنند.

از عوامل مهم دیگر در تعیین قیمت پارتیشن های شیشه ای فریم دار یا فریم لس بودن آن است .

بیشتری بخوانید :

قیمت ها بر اساس متراژ کلی کار متغیر می باشد و پس از بازدید کارشناسان از مکان مورد نظر پروژه و ترسیم نقشه کلی ، قیمت نهایی پارتیشن شیشه ای محاسبه و به خریدار اعلام می گردد.

طرح های زیبا و مختلف سندبلاست علاوه بر ایجاد تنوع و زیبایی بر محیط ، می تواند در برگیرنده لوگوی شرکت و نماد تجاری شما باشد. البته بسته به میزان و نوع سندبلاست مورد نظر مشتری ، قیمت نهایی پارتیشن نیز افزایش می یابد.

برای مشاهده کاتالوگ

 پارتیشن اداری شیشه ای

 مبلمان اداری یکتا کلیک کنید

 

برای ملاحظه محصولات ما میتوانید به آدرس زیر مراجعه نمایید
مبلمان اداری یکتا دکور مبلمان اداری آدینا
مبل اداری مبل اداری
مبل و نیم ست اداری مبل و نیم ست اداری
میز اداری میز اداری
میز مدیریت میز مدیریت
میز کنفرانس میز کنفرانس
میز کارمندی میز کارمندی
میز کارشناسی میز کارشناسی
میز کارگروهی میز کارگروهی
میز منشی میز منشی
کانتر منشی کانتر منشی
کانتر اداری کانتر اداری
کتابخانه اداری کتابخانه اداری
کمد اداری کمد اداری
پارتیشن پارتیشن
پارتیشن اداری پارتیشن اداری
پارتیشن دوجداره پارتیشن دوجداره
پارتیشن ام دی اف پارتیشن ام دی اف
پارتیشن شیشه ای پارتیشن شیشه ای
پارتیشن آلومینیومی پارتیشن آلومینیومی
تجهیز سالن همایش تجهیز سالن همایش
صندلی اداری صندلی اداری
صندلی مدیریت صندلی مدیریت
صندلی کارمندی صندلی کارمندی
صندلی کارشناسی صندلی کارشناسی
صندلی کنفرانس صندلی کنفرانس
صندلی انتظار صندلی انتظار
صندلی دانشجویی صندلی دانشجویی
دکوراسیون اداری دکوراسیون اداری
میز مدیریت کلاسیک میز مدیریت کلاسیک
صندلی اداری کلاسیک صندلی اداری کلاسیک
مبلمان اداری کلاسیک مبلمان اداری کلاسیک