نکاتی که باید در مورد میز کنفرانس ۲۰ نفره بدانید

اگر صاحب یک شرکت و یا کسب و کاری بزرگ هستید، مسلما میز کنفرانس 20 نفره جزو اصلی ترین اجزای مبلمان اداری است که بایستی خریداری کنید تا جلسات شما در فضایی مناسب و تاثیرگذار تشکیل شوند. در این مقاله به طور کلی به اهمیت میز کنفرانس در کسب و کار شما و به طور ویژه به توضیح ویژگی های مهمی که یک میز کنفرانس 20 نفره بایستی به منظور جذابیت و تاثیرگذاری بیشتر داشته باشد و نیز نکات ضروری هنگام خرید آن خواهیم پرداخت.

  

اهمیت میز کنفرانس کامل و متناسب با محیط کار شما

میز کنفرانس یکی از اصلی ترین قطعات مبلمان اداری مورد نیاز برای برگزاری جلسات می باشد. برخی از افراد هنگام انتخاب یک اتاق کنفرانس مشخص اصلا به فکر طراحی و مبلمان فضا نمی افتند. از طرف دیگر برخی افراد هم در این مورد افراط کرده و در تجزیه و تحلیل صندلی ها و وسایل تجملی و خرید آنها زیاده روی می کنند.

مهم نیست که جزو کدام دسته از این افراد هستید، چیزی که اهمیت دارد این است که بایستی توجه داشته باشید که میز کنفرانسی که انتخاب می کنید می تواند تأثیر بسزایی در نحوه برگزاری جلسات کاری شما داشته باشد.

 

اشکال ایده آل میز کنفرانس کدامند؟

 

به طور کلی مدیران کسب و کارها انواع میز اداری مستقیم و مستطیلی را انتخاب می کنند زیرا نگران این هستند که بتوانند همه افراد را در یک اتاق جا دهند. با وجود اینکه مزایای زیادی برای شکل مستطیل وجود دارد، اما شما می توانید به راحتی با جستجوی انواع اشکال و طرح‌ها، میز کنفرانس مدرن و بزرگی که با نیازها و انتظارات شما مطابقت داشته باشد را انتخاب کنید.

به عنوان مثال میز کنفرانس U شکل توجه اتاق را به جلو برای ارائه ها و دموها جلب می کند. یک میز کنفرانس گرد برای تیم های کوچکتر که تمایل به کار تیمی و مشارکتی دارند بیشتر به کار می آید. شما همچنین می توانید یک میز کنفرانس همه منظوره بیضی شکل را انتخاب کنید که باعث ایجاد خلاقیت در عین مشخص کردن نقش های رهبری در اتاق شود.

همانطور که مشخص است گزینه های زیادی برای انتخاب نوع میز کنفرانس 20 نفره در اختیار شما قرار دارد.

 

مقالات مرتبط با میز کنفرانس:
چگونگی انتخاب میز کنفرانس مناسب
میز کنفرانس بزرگ
طراحی اتاق کنفرانس
ابعاد استاندارد میز کنفرانس

 

نکات مهم هنگام خرید میز کنفرانس 20 نفره

فراموش نکنید که نکته ای که نباید نادیده بگیرید این است که شما می توانید با خرید میز کنفرانس 20 نفره مناسب و زیبا برداشت اول خوبی را برای حضار ایجاد کنید. هنگام خرید میز کنفرانس بایستی توجه داشته باشید که سفارش خود را متناسب با محیط کارتان قرار دهید.

لازم به ذکر است که طبیعتا قیمت میز کنفرانس 20 نفره بر اساس درخواست شما و کیفیت و کارایی مد نظر شما متغیر خواهد بود. اما بایستی توجه کنید که قیمت های پیشنهادی با کیفیت مورد انتظار شما تناسب داشته باشد.

 

سعی کنید خرید خود را از یک تیم حرفه ای که در زمینه طراحی و تولید مبلمان اداری تجربه و تبحر لازم را داشته باشد انجام دهید. شما فرصتی دارید تا با انتخاب یک میز کنفرانس عالی که نه تنها از نظر زیبایی شناسی کامل است، بلکه کاربردی نیز می باشد، از تأثیر خوب آن اطمینان حاصل کنید.

 

منبع این مقاله در سایت مبلمان اداری یکتا می باشد

http://yektafurniture.com/%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%87%d9%85-%d9%85%db%8c%d8%b2-%da%a9%d9%86%d9%81%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b3-%db%b2%db%b0-%d9%86%d9%81%d8%b1%d9%87/