ست مبلمان اداری

با توجه به زیاد شدن تجهیزات اتاق مدیریتی احتیاج است که میزهای اداری مدیریت در طرح های متفاوتی طراحی بشوند و وسعت آنها  بیشتر بشود. در این مورد ها استفاده از متریال هایی از مثل شیشه، استیل،  MDF و همینطور HDF

 باعث می شود که ساخت میزهای مدیریتی بسیار زیباتر و شیک تر بشود.

 اگر کمی دقت کنید ست  میز اداری و مبلمان اداری در ابتدا بسیار ساده طراحی و عرضه می شدند، ولی امروز ست های مدیریتی بسیار زیبا و مدرنی دیده می شود که دارای طرحهای خاص  و فرم خارق العاده ای هستند.

  

علاوه بر زیبایی این ست های مدیریتی و مبلمان اداری دوام و استاندارد بودن آنها از لحاظ اصول آرگونومی اهمیت بسیار ویژه ای در کیفیت آن ها دارد

. میز کار گروهی برای تقسیم بندی فضاهای اداری و دفتری کوچک بسیار کار بردی است

 برای تولید این میز از میزهای مدولار و از جداکننده های آلومینیومی استفاده می گردد. این میزها دارای قابلیت حمل و نقل آسان دارند و بهترین انتخاب برای عبور کابلهای برق، تلفن و شبکه  هستند.

اتاق مدیریت را یکپارچه طراحی کنید

علت این که مبل اداری مبحث بسیار مهمی در مبلمان و دکوراسیون اداری می باشد این است که یکی از مهمترین دفتر های کاری در هرکسب و کاری اتاق انتظار و یا بخش لابی و یا حتی بخش پذیرایی از مهمانان در اتاق مدیریت است . تمام این بخش های که نام بردیم بنوعی  محل استراحت مشتری و یا محل تبادل نظر و اطلاعات با کارفرما  هست که اهمیت ویژه ای در هر کسب و کاری دارد. هر چقدر شما به مشتریان خود اهمیت بدهید همان قدر برند و نام کسب و کارخود را معتبر تر می کنید.حتما  به یک مبل اداری راحت و شیک نیاز دارید .امروزه  مبل ها اداری  در سبک مدرن و هم در سبک های کلاسیک تولید و عرضه می شوند.

بیشتر بخوانید : دکوراسیون اداری اتاق مدیریت

 خرید مبل اداری:

قبل از اینکه اقدام به خرید مبل اداری کنید حتما به موارد زیر توجه کنید:

1.اولین مورد که باید به آن توجه کرد کیفیت و ماندگاری مبل اداری است.

دومین مورد که باید به آن توجه کرد زیبایی و راحتی مبل و نیم ست اداری است..2

سومین مورد قیمت نیم ست اداری و ست مبلمان اداری است. .3

بیشتر بخوانید : مشاهده انواع مبل اداری

انتخاب مبلمان  و نیم ست اداری

انتخاب انواع ست مبلمان اداری موجود در محیط  کار اداری و  با  توجه به این که چه  قدر فضا در دسترس است و  چه  نوع چیدمان را میتوانیم برای  فضا اداری  اجرا کنیم . برای تهیه ی ست مبلمان اداری بهتر است از فروشگاههایی مراجعه کنید که تخصصی در این زمینه فعالیت دارند  و یا با گشتن در  سایت های فروشگاه های آنلاین  مبلمان اداری به ست مبلمان اداری  مورد نظر دست پیدا کنید.

قیمت مبل اداری:

قیمت  ست مبل اداری به موارد زیادی بستگی دارد شامل  مدل طراحی و استایل مبل اداری می باشد .

زیرا  در بعضی از مدل ها با توجه به طرح از چرم لمسه استفاده می شود  و در بعضی مدلها اصلا این خاصیت  وجود ندارد

. در بعضی از استایل های ست مبل اداری از چوب راش و یا کاج  و رنگ پلی اورتان برای رنگ آمیزی چوب  مبل ها استفاده می شود و در بعضی از مدل ها ازاستیل براق  بعنوان دسته و پایه آن استفاده میشود.

بیشتر بخوانید : اهمیت مبل اداری

مبلمان اداری لوکس

مبلمان اداری لوکس برای مدیران مشکل پسند بسیار ایدال است.همیشه  مدیران احتیاج به نوعی از میز اداری و مبلمان اداری لوکس دارند که در عین کارایی و ایجاد  فضای مناسب برای فعالیت های روزمره ، زیبایی و پرستیژخوبی هم داشته باشند.

 ست مبلمان اداری لوکس  طراحی لاکچری  و بی عیب و نقصی دارند که  رضایت مشتریان را کسب خواهند کرد و بعنوان  یکی از گزینه های اصلی مدیران در خرید مبلمان اداری هستند .

 مبلمان لاکچری یکی از  گران قیمت های مبلمان اداری به شمار می روند که در آن هم از طرح های بینظیر و هم از مواد اولیه درجه یک استفاده می شود. این نوع ست مبلمان برای دکوراسیون اداری  لوکس بسیار عالی و شکیل می باشد.

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری لوکس

مبلمان اداری کلاسیک

ست مبلمان اداری کلاسیک جلوه خاصی را به محیط کار شما میدهد و اگر شما هم علاقه خاصی به کارهای چوبی دارید بهترین گزینه برای شما ست مبلمان اداری کلاسیک است . در میز و صندلی اداری کلاسیک معمولا در بدنه از چوب های منبت کاری شده استفاده شده و در نشمین از چرم طبیعی استفاده می شود.

بیشتر بخوانید : مبلمان اداری کلاسیک

جدیدترین میز و مبلمان اداری پذیرش (کانتر)

در هر دفتر یا اداره بخش پذیرش  دارد که وظیفه ی آن  پاسخ دهی به سوالات و همینطور ارائه یک سری اطلاعات به مشتری است .در این بخش ارباب رجوع زمان زیادی را می گذراند وانتخاب یک میز اداری مناسب و شیک در این بخش اهمیت به سزایی دارد.

 از دیگر  مسایلی که باید برای میز اداری منشی در نظر گرفت این است که سطح وسیع داشته باشد و همچنین کشوهای زیادی در آن وجود داشته باشد در این صورت  نوع طراحی میز اداری باید به دقت انجام شود..

بیشتر بخوانید : میز منشی

اغلب ست  مبلمان اداری بخش پذیرش آن به صورت چوبی و همینطور در قالب ترکیبی عرضه می گردد، می تواند طراحی به کار رفته در این مدل میزها به صورت چند وجهی و یا بدون زاویه باشد، وقتی  زمانی که فضا کوچکتر است مدل های بدون زاویه انتخاب مناسبی است.

به این موضوع توجه کنید که مبلمان اداری باید هم خوانی قابل قبولی با میز اداری داشته و این موضوع باعث می شود که دقت خاصی بر روی طرح های به کار برده انجام شود..

بیشتر بخوانید : مشاهده میز کانتر

یکی از علت هایی که میز های اداری کلاسیک  قیمت بالاتری نسبت به میز های مدرن اداری دارند به دلیل سفارشی بودن این نوع کارها است و البته این میزها و صندلی های کلاسیک کار دست هستند این تفاوت در قیمت وجود دارد و از ارزش بسزایی برخوردار است.د جالب است  که بدانید  اکثر کارهای کلاسیک مبلمان های  اداری به رنگ چوب هستند اما افرادی  هستند که علاقمندند میز مدیریت کلاسیک  را به رنگ سفید سفارش می دهند.

 اگر دفتر کار شما نیازمند طراحی مبلمان اداری کلاسیک است و یا خودتان علاقه به میز ریاست سلطنتی دارید بهترین گزینه برای شما ست مبلمان اداری کلاسیک است

بیشتر بخوانید : میز کانتر بانکی

.ست میز کنفرانس و مبلمان اداری

میز های کنفرانس برای هر اداره و دفتری  با ادارات دیگر تفاوت دارد . این میز باید با توجه به تعداد نفرات انتخاب شود.

 اگر کنفرانس ها بین تعداد محدودی از افراد صورت بگیرد احتیاجی به میز کنفرانس بزرگ نخواهد شد.

 در انتخاب میز کنفرانس باید به فضای سالن دقت ویژه ای کرد ، نوع و مدل به کار برده شده برای میزکنفرانس باعث می شود حس صمیمیت افراد بیشتر شود.

. میزهای کنفرانس در طرح های شیک و رنگ بندی بسیار متنوعی عرضه می گردنند و هر کدام قابلیت های متفاوتی دارند.

شکل هندسی به کار برده شده برای انواع میز کنفرانس سلیقه ای است  و قابل تغییر است. جدید ترین آن ها مدلهای چند رنگ است.

بیشتر بخوانید : ست میز مدیریت و کنفرانس

ویژگی های یک مبل ایده‌ آل

اگر بخواهیم برای مبل های اداری  شرایط و ویژگی‌های مشخصی معلوم بکنیم باید بگوییم مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی که می‌توانیم برای مبل های اداری برشمرد ، استحکام و کیفیت متریال وساخت آن می باشد..

 به صورت دیگر مبل اداری باید از نظر مقاوم بودن  دارای رتبه بالایی  باشد مواد مصرفی که برای ساخت مبل ها به کار رفته است

. مواد مرغوب باشد تا کارایی و عمر بالای مبل را داشته باشد. بدون شک  مبل اداری اگر با کیفیت بالا نباشد با توجه به استفاده های زیادی که روزانه از آنها می شود

خیلی زودتر از موعد مستهلک شده و غیر قابل استفاده می شوند و به همین خاطر معمولا مبل های اداری دارای کیفیت بالایی در مواد اولیه استفاده می کنند.

مبلمان اداری و ست های مدیریتی

با توجه به زیاد شدن تجهیزات اتاق مدیریتی احتیاج است که میزهای اداری مدیریت در طرح های متفاوتی طراحی بشوند و وسعت آنها  بیشتر بشود. در این مورد ها استفاده از متریال هایی از مثل شیشه، استیل،  MDF و همینطور HDF

 باعث می شود که ساخت میزهای مدیریتی بسیار زیباتر و شیک تر بشود.

 اگر کمی دقت کنید ست  میز اداری و مبلمان اداری در ابتدا بسیار ساده طراحی و عرضه می شدند، ولی امروز ست های مدیریتی بسیار زیبا و مدرنی دیده می شود که دارای طرحهای خاص  و فرم خارق العاده ای هستند.

بیشتر بخوانید : میز مدیریت وکیومی

علاوه بر زیبایی این ست های مدیریتی و مبلمان اداری دوام و استاندارد بودن آنها از لحاظ اصول آرگونومی اهمیت بسیار ویژه ای در کیفیت آن ها دارد

. میز کار گروهی برای تقسیم بندی فضاهای اداری و دفتری کوچک بسیار کار بردی است

 برای تولید این میز از میزهای مدولار و از جداکننده های آلومینیومی استفاده می گردد. این میزها دارای قابلیت حمل و نقل آسان دارند و بهترین انتخاب برای عبور کابلهای برق، تلفن و شبکه  هستند..

ویژگی های یک مبل ایده‌ آل

اگر بخواهیم برای مبل ها شرایط و ویژگی‌های خاصی معلوم کنیم باید بگوییم مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین ویژگی که می ‌تواند برای مبل های اداری برشمرد استحکام و کیفیت ساخت آن ها است.

شده است. مواد مرغوب  باشد تا کارایی و عمر بالای مبل را به داشته باشد. .

بیشتر بخوانید :  مبلمان اداری و نیاز های کاری

مبلمان اداری لوکس چه تفاوتی با مبل معمولی دارد

مبلمان اداری لوکس با مبلمان اداری معمولی  کالاهای مشخص و معلوم نیستند که بتوانیم آن ها  را دقیقا معلوم کرد و از دیگر نمونه ها متمایز کرد.

. شاید عبارت لوکس بیشتر به برای این بر روی بعضی  از کالاها و اجناس گذاشته می شود که تداعی گر رنگبندی خصوصیاًت جدید  آن و مدل هایی که در فرم ظاهری کار مورد استفاده قرار می گیرد. .

به صورت دیگر مبلمان اداری لوکس لزوما گران تر از مبلمان کلاسیک نیستند و این واژه بار تشریفاتی دارد که بسیاری از خریداران و مصرف ‌کنندگان کالاهای اداری  و لوازم خانه مثل مبل حتی مدیرانی که برای استفاده اداری مبلمان سفارش می دهند اهمیت بسزایی دارد.

 اما تفاوت بین انواع مبل باعباراتی مانند لوکس معلوم نمی شوند. ست مبلمان اداری لوکس را می توان مبلمان دانست که طرح و رنگ به روز و مطابق مدرن دارد و نقشه ساخت آن و طراحی که در ساخت

قطعات آن مورد استفاده قرار گمیگیرد و ظرافت های بیشتری نسبت به مبلمان های معمولی دارند..

بیشتر بخوانید : تغییر فرهنگ سازمان با مبلمان اداری

آیا مبلمان در کیفیت کار کارمندان موثر است

بدون شک داشتن ست مبلمان اداری در کیفیت کار کارمندان تاثیرات مثبتی خواهد داشت..ست  مبلمان لوکس اداری باعث می شود کارمندان از نشستن در محل کار خود احساس خستگی کمتری کنند.

همچنین از نظر روحی و روانی هم این مسئله بار روانی مثبت در کارکنان  ایجاد می‌کند و مباعث می‌شود تا کارآیی کارمندان بالاتر برود و خدمات بهترین به سازمان خود ارائه بکنند  البته این مسئله مسئله این نیست که صرفاً به این موضوع ارتباط داشته باشد.

مجموعه عوامل متعددی وجود دارد که به صورت غیر مستقیم در عملکرد کار کنان  تاثیرگذار می گزارد  به صورت دیگر وقتی که کارمندان احساس خستگی کمتری کنند طبیعتا با روحیه بالاتری وظایف خود را انجام می دهند

و این مسئله یک مسئله کاملا منطقی و طبیعی هست. بنابراین ست مبلمان اداری هرچقدر که با کیفیت بالاتر و تخصصی تر ساخته بشود می‌تواند رضایت افرادی که از آن استفاده می‌کنند را بیشتر و بیشتر جلب بکند.

آیا مبلمان اداری کلاسیک قدیمی است؟

در مقایسه انواع ست مبلمان اداری کلاسیک باست مبلمان غیر کلاسیک شاید اینظور فکر کنید که آیا این نوع مبلمان یک کالای قدیمی بحساب می آید.

 یا به طور خاصی از مبل‌ها یک مبل کلاسیک می‌گویند همانظور که در توضیحات مربوط به معرفی انواع ست مبل لوکس هم گفتیم این نوع نام گذاری ها بیشتر برای  قراردادی بوده و تعیین کننده انواع مشخصی ازست مبلمان نیستند.

عبارت هایی مثل کلاسیک و مبل کلاسیک یا مبلمان اداری کلاسیک را میتوانیم بیشتر از جنبه تشریفاتی و سلیقه ای مورد توجه قرار بدهیم.

بیشتر بخوانید : میز اداری مناسب

 با این حال شاید اگر بگوییم که ست مبلمان اداری کلاسیک مبلمان ای است که در عین حال که هست استحکام بالا و کیفیت فوق العاده خوبی برخوردارهستند .در طراحی و استفاده از طرح‌های جدید در آن بسیار محتاطانه رفتار می شود.

ست مبل های کلاسیک اغلب مطابق با همان طرح های اولیه مبل طراحی و تولید می شوند البته این به معنی  نیست که مواد اولیه مورد استفاده در مبلمان اداری کلاسیک مواد مرغوب و خوبی نیستند.

 بلکه صحبت در به کارگیری مدلها و طرح رنج جدید و اصطلاحاً پیشرو در ساخت لوازم خانگی از جمله مبل اداری کلاسیک هست.

در تولید مبل های اداری چه نکاتی مورد توجه قرار می گیرد:

همانطور  که شاید شما هم در مراجعه به ادارات دولتی یا سازمان ها و مکان های اداری که داشته اید دیده اید اغلب مبلمان های اداری اغلب از طرح های مبلمان کلاسیک برای ساخت اینگونه موقع ها استفاده کرده اند

. در واقع مبلهای اداری مبل های هستند که با همه سلیقه ها اگر هماهنگ هم نباشند لااقل مخالف نیستند. این ست مبل ها اغلب استحکام بالایی دارند و مواد اولیه مقاومی برای تولید آنها استفاده می شود مبل های اداری اغلب از نظر فیزیکی کوچک تر و از نظر حجم  هم فضای کمتری اشغال خواهند کرد.

بیشتر بخوانید : تریبون اداری

قطعا این ملاحظات به خاطر شرایطی هست که در مکان های اداری و دفتر ها  به سازمانها و موسسات حاکم است. به عنوان مثال در یک محیط اداری نمی‌توانیم  برای قرار دادن مبل ها فضای بسیار زیادی اختصاص داد.

 همه این مسائل باعث می شود تا مبل های اداری ویژگی های خاص و شیکی برای  خود را داشته باشد

 

 در اصل ست مبلمان های اداری هماهنگی بیشتری با فضاهای رسمی و دولت داردند. تراکت مبل های اداری باید به گونه ای طراحی بشوند که عملکرد سازمان و ادارات را کم نکنند و موجب اختلال در روند کار و خدمت رسانی اداراتی که از این مبل ها استفاده میکنند نشوند.