خرید میز مدیریت مناسب

خرید میز مدیریت یکی از مهمترین قسمت های تجهیز دکوراسیون یک مجموعه می باشد. به طور کلی دکوراسیون و مبلمان اداری اتاق مدیریت اهمیت ویژه ای را دارد. اتاق مدیریت در یک مجموعه قلب تپنده آن جا محسوب می شود. بسته به نوع کسب و کار شما در آن اتاق تصمیمات فردی یا جمعی برای طی کردن مسیر کسب درآمد مجموعه شما گرفته می شود. زیبایی و کارایی مبلمان مدیریتی بسیار مهم است، پس در ادامه همراه تیم تحریریه مبلمان اداری یکتا باشید تا با نکات بسیار مهمی در رابطه با خرید میز مدیریت آشنا شوید.

در خرید میز مدیریت علاوه بر این که می‌بایست اصول خرید مبلمان اداری را رعایت نمود، نکات ویژه و حیاتی دیگر وجود دارد؛ میز مدیریت می‌بایست شیک، کاربردی، قابل اتکا و ارگونومیک باشد. خرید میز مدیریت آن قدر اهمیت دارد ه شرکت های طراح و تولید کننده مبلمان اداری بر روی جذابیت و کارایی این میز های مدیریت، تلاش زیادی می کنند تا بتوانند نظر مدیران مختلف را جلب کنند.

  

این نکات را در هنگام خرید میز مدیریت در نظر داشته باشید

میز مدیریت از میز های اصلی یک مجموعه است و نمیتوان از آن صرف نظر کرد به همین دلیل در سبک ها، طراحی‌ها متفاوتی و با استفاده از مواد اولیه گوناگون برای پوشش تمام سلیقه ها طراحی و تولید می‌شوند. قطعاً انتخاب جنس و مواد اولیه و سبک طراحی زیر نظر مشتری است. در زمان خرید میز مدیریت باید به این سوالات پاسخ دهید:

  • مدیریت اتاق دارد یا در کنار پرسنل می نشنید؟

 

برای مشاهده ادامه این نکات به لینک زیر بروید:

مشاهده مطلب کامل خرید میز اداری

 

انواع میز مدیریتی:

  • میز مدیریت پایه استیل:

میز مدیریت پایه استیل یا پایه فلزی که زیر مجموعه ای از سبک مبلمان اداری مدرن است در سال های اخیر  طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده و طبق روندی که تا کنون دیده ایم سبک دکوراسیون اکثر شرکت ها در سال های آینده به این سمت می رود. میز مدیریت پایه فلزی بهترین انتخاب برای مجموعه های استارتاپی و نوپا می باشد چرا که زیبایی و مدرنیته را در طراحی این میز های مدیریت می توان مشاهده کرد.

  • در رابطه با میز های مدرن و خرید میز مدیریت مدرن:

  • خطر ابتلا به اختلالات اسکلتی-عضلانی و آسیب های فیزیکی را کاهش می‌دهد؛

  • با به حداقل رساندن آسیب‌های فیزیکی مرخصی های استعلاجی را کاهش می‌دهد؛

  • استرس کاربر را به وضوح کاهش می‌دهد؛

  • به مدیران کمک می‌کند تا تمرکز خود را حفظ کنند؛

  • بازدهی و بهره وری را بهبود می‌بخشد؛

  • تعامل و ارتباط در محل کار را افزایش می‌دهد.

  • میز مدیریت شیشه ای:

میز شیشه ای طرفداران خاص خود را دارد. برای خرید میز مدیریت شیشه ای می توانید با کارشناسان مجموعه مبلمان‌اداری یکتا ارتباط بگیرید. میز مدیریت شیشه ای می تواند تمام شیشه یا با پایه های فلزی یا پایه چوب و ام دی اف طراحی شود که زیبایی بی نظیری را در تمام این سه مدل دارند.

  • میز مدیریت ام دی اف:

یکی از پر طرفدارترین سبک های میز مدیریت  می باشند. میز های اداری ام دی اف به دلیل تنوع در طراحی و رنگ آن ها بسیار  زیاد اند اما برای خریدمیز مدیریت ام دی اف مناسب و با دوام و استحکام و به طور کلی کیفیت خوب، بهتر است از مجموعه های معتبر اقدام به خرید کنید.

  • میز مدیریت وکیومی:

اگر طرفدار سبک کلاسیک برای مبلمان اداری خود هستید ولی بودجه کافی را برای خرید میز مدیریت کلاسیک و چوبی ندارید بهترین انتاب برای شما میز مدیریت وکیومی است. میز های وکیومی بر پایه ام دی اف خام و فوق فشرده طراحی و تولید می شوند که روی آن روکش قرار می گیرد. این روکش با استفاده از ماشین آلات خاصی که در کارخانه مبلمان اداری یکتا موجود است با ایجاد خلاء بین سطح میز و روکش به میز مدیریت می چسبد و دوام و استحکام بی نظیری را دارد.

  • میز مدیریت و کنفرانس:

میز مدیریت و کنفرانس یکی دیگیر از پر طرفدار ترین میز های اداری است. شما بر حسب نوع کسب و کار و محیط در دسترس خودتان و تعداد پرسنل باید دست به خرید میز کنفرانس بزنید. حال یا در اتاقی جداگانه جلسات را برگذار می کنید یا بسته به شرایط میز مدیریت و کنفرانس را انتخاب می کنید. بهترین انتخاب برای محیط های کوچک و کم تعداد همین میز مدیریت و کنفرانس است.

متراژ محیط یکی از مهمترین مسائل جهت خرید میز مدیریت:

یکی دیگر از سوالاتی که باید به آن در خرید میز مدیریت پاسخ میدادید فضای مورد نظر شما بود؛ آنچه که در انتخاب و خرید میز مدیریت بسیار مهم و پر اهمیت است، فضای در اختیار شماست. فضای اداری شما می‌تواند تعیین کننده‌ی اندازه‌ی میز مدیریت باشد، علاوه بر این می‌تواند در جا نمایی آن تاثیر گذار باشد. اندازه و جانمایی می تواند انتخاب شما را هدفمند کند. پس قبل از هر گونه اقدامی جهت خرید میز مدیریت، بهتر است ابتدا اندازه‌ی حدودی که نظر دارید را در انتخاب و خرید میز مدیریت اعمال کنید.

برای مشاهده ادامه این نکات به لینک زیر بروید:

 

مشاهده مطلب کامل خرید میز اداری

 

منبع:http://yektafurniture.com/%d9%85%db%8c%d8%b2-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/%d9%85%db%8c%d8%b2-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa/