انواع میز مدرن اداری آدینا بر مبنای اصول مدرنیته ، ارگونومی ، روانشناسی رنگها و اصول دکوراسیون اداری و تاثیرات آن بر روحیه پرسنل طراحی و تولید میشوند این محصولات با هدف زیبا سازی محیط کار و باصطلاح شیک کردن فضای اداری و البته در عین حال راحتی فوق العاده و کارایی بالا برای استفاده کاربران، طراحی و در کارخانه آدینا تولید میشوند . این میزهای اداری مدرن با استفاده از انواع مواد اولیه کار سبک مدرن نظیر ام دی اف ، شیشه، کورین، سنگ ، استیل و... و با استفاده از بکارگیری توان تخصصی و پیشرفته ماشین آلات سی ان سی جدید آدینا با نهایت دقت تهیه میگردند . در طراحی این لوازم اداری علاوه بر مدرن بودن کارایی و همچنین سلیقه مدیران ایرانی و فرهنگ کشور عزیزمان ایران نیز در نظر گرفته شده است .
 
مبلمان اداری
 

 

خدمات شرکت مبلمان اداری آدینا به سازمانهای دولتی و ادارات خصوصی :
 

مبلمان اداری آدینا توان تهیه و  تامین تمامی اقلام و لوازم اداری  مورد نیازکلیه  ادرات دولتی  و سازمان ها ی خصوصی را دارد. این شرکت با تکیه بر دانش پرسنل واحد طراحی و فروش خود  و تجربه پرسنل واحد تولید  و توان پرسنل واحد نصب و تحویل کالا ی خویش ،امکان ارائه تمام اقلام متنوع  مبلمان اداری مدرن ،  بروز و استاندارد به شرکت ها و مطبها ، دفاتر وکلا –بانک های خصوصی و دولتی و سایر ادارات را دارد.  انواع میز اداری استاندارد و صندلی اداری  ارگونومیک برای مدیران و پرسنل ایشان  ، انواع کتابخانه اداری مدیریت و کارشناسی  ، انواع مبلمان  و نیم ست اداری راحتی انواع قفسه و فایل اداری ، بوفه و ویترین … جزو محصولات تولیدی ادینا  در زمینه مبلمان اداری می باشد.
 
شرکت آدینا  به عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی و پرتوان در زمینه صندلی اداری مفتخر به ارائه انواع صندلی اداری از جمله صندلی اداری  مدیریتی ، صندلی اداری کارشناسی ، صندلی سالن همایش، صندلی سالن کنفرانس ، صندلی اتاق جلسات ، صندلی فرودگاهی ، صندلی انتظار و … می باشد. جنس مورد استفاده در چرم ساخت انواع صندلی دارای از نوع چرم متخلل و ضد تعریق بوده و دارای کیفیت بالایی میباشد و تمامی طراحی ها بروز و استاندارد است.و کلیه محصولات آدینا دارای گارانتی 2ساله میباشند.
 
مبلمان اداری
 

خصوصیات میز اداری مدرن تولیدی توسط آدینا:

 
در آدینا کیفیت شعار اصلی ما میباشد ما استفاده از بهترین طرح ها ، بهترین مواد اولیه و مرغوبترین یراق آلات را سرلوحه کار خود قرار داده ایم طراحی و تولید انواع میز اداری کارمندی و کارشناسی  آدینا با در نظر گرفتن استاندارد ابعاد بدن انسان صورت  می پذیرد . عملکرد میز کارمندی –کارایی و راحتی در آن اولویت اول ما در زمان طراحی و تولید قرار دارد .ما با توجه به کشش بازار و سلیقه مشتریان خود رنج متنوعی ازمحصولات اداری کارشناسی و کارمندی را برای مشتریانمان  با انواع طرحهای مدرن و کلاسیک  و رنگهای جدید و شیک  ارائه داده ایم تا بتوانیم رقیب شایسته ای در این صنعت برای شرکت های مبلمان اداری خارجی باشیم .

مبلمان اداری
 
باز هم تاکید میکنیم که کلیه محصولات اداری آدینا بخصوص انواع  میزها ی اداری آدینا توسط کارشناسان مجرب، حرفه ای و با ابزار پیشرفته و مناسب با کیفیت عالی نصب میشوند. شرکت آدینا ، با ارائه بیش از صد نوع مدل متنوع از انواع میز اداری توانسته تا سلیقه مشتریان خود را در زمینه انتخاب و خرید انواع میز اداری شامل میز مدیریتی ،میز کنفرانس ،میز کارگروهی اداری ،کانتر اداری پذیرش ،میز منشی مطب و... کاملا پوشش دهد.تمام میز های اداری طراحی و تولید شده در آدینا علاوه بر لوکس ،مدرن و خاص بودن با بهترین مواد اولیه و یراق آلات تولید میگردند. در طراحی این لوازم اداری بحث مناسب بودن قیمت برای خرید کاملا در نظر گرفته شده است.