تریبون سخنرانی :
تریبون های طراحی و تولید شده در آدینا ، استاندارد بوده و ضمن زیبایی ، بسیار کارا میباشد. راحت پشت آن قرار بگیرید و از سخنرانی خود لذت ببرید .نگران کاغذها و متن خود برای سخنرانی نباشید ، مبلمان اداری آدینا فضای مناسب روی تریبون برای اوراق شما در نظر گرفته است .این تریبونها در صنعت مبلمان اداری بی نظیرند. برای اطلاع از قیمت تریبون لطفا با دفتر مرکزی به شماره 02144620086 تماس حاصل فرمایید .
با یکبار خرید از مبلمان اداری آدینا ،همراه همیشگی ما خواهید بود .
تریبون اداری خاص:
تریبون اداری مناسب فضایی را در اختیار سخنران برای یک سخنرانی و نطق دقیق می دهد . تریبون استاندارد تمرکز سخنران را بالا برده و به همین دلیل یک سخنرانی با کیفیت را ارائه می دهد . زیبایی تریبون نیز مهم است . ما در شرکت مبلمان اداری لوکس آدینا سعی داریم طرح های خاص و شیک را در همه دسته های مبلمان اداری به مشتریان خود ارائه دهیم که طبیعتا تریبون های اداری نیز از این موضوع مستثنی نیستند . در ادامه همراه ما باشید .
خرید تریبون اداری:
تریبون اداری معمولا در مجموعه های متفاوت قابل استفاده است . ادارات و سازمان ها ، مدارس و مساجد ، وزارتخانه های و مجموعه هایی که باید ارائه گزارش یا هر یز دیگر را به عده ای بدهند . در مجموعه های اداری معمولا تریبون در اتاق همایش و کنفرانس تعبیه می شود که البته استفاده ار آن شکل و شمایل کار را رسمی تر و بهتر می کند . برای خرید یک تریبون اداری شما بهتر است طرح های شیک را از شرکت های معتبر در زمینه مبلمان اداری بخواهید . ما در مجموعه آدینا ، انواع میز اداری و صندلی اداری را بالاترین کیفیت را در کنار بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می دهیم .
قیمت تریبون اداری:
تریبون های اداری به طور معمول از جنس ام دی اف می باشند مگر اینکه برخی از طرح ها نیازمند کار چوب و رنگ باشند . نحوه قیمت گذاری برای تمام محصولات مبلمان اداری بسته به متریال مصرفی ، نوع طرح و ابعاد آن می باشد . تریبون اداری نیز به همین شکل است و بسته به طرح کار و ابعاد ، قیمت متغیری را دارند . آدینا در سال های سال تجربه خود در زمینه دکوراسیون اداری و مبلمان اداری ، توانسته که رضایت حداکثری را از مشتریان خود کسب کند . خودتان قضاوت کنید !!!در ادامه نکاتی را در رابطه با یک سخنرانی خوب و مناسب برای شما داریم . این نکات جمع آوری شده از مدیران فروش شرکت مبلمان اداری کلاسیک آدینا می باشند که تخصص در موضوع سخنوری و برقراری ارتباط را نیز دارند .
حتما بخوانید : انواع کانتر پذیرش
ده تکنیک برای سخنرانی (آموزش فن بیان - اصول سخنرانی) پشت تریبون اداری
چگونه یک سخنرانی خوب ارائه کنیم
➊
چه در حضور یک نفر و چه در حضور یک جمعیت پنجاه نفره، میتوان بر ترس و خجالت ناشی از سخنرانی غلبه کرد.
سخنرانی مهارتی است که همه میتوانند با تمرین، آن را بیاموزند. با استفاده از ابزار ارتباطی زیر، یاد بگیرید که چطور با اعتماد به نفس صحبت کنید و اجرایی جالب توجه داشته باشید.
➋
ارتباط چشمی
یک ارتباط چشمی خوب کمک میکند تا مخاطب احساس آرامش بیشتری نماید و در تواناییهایی کلامی شما نیز اعتماد به وجود میآورد. ارتباط چشمی خود را (پیوسته) حفظ کنید؛ برای اینکار باید آنقدر بر متن سخنرانی خود تسلط داشته باشید که فقط هرازگاهی نیاز به نگاه کردن به متن خود پیدا کنید.چند چهره صمیمی را ـ که به مضمون سخنان شما واکنش نشان میدهند ـ در بین حضار پیدا کنید و سخنرانی خود را با تمرکز بر روی آنان انجام دهید. در هر نوبت، ارتباط چشمی خود را چهار تا پنج ثانیه حفظ کنید و سپس به سراغ نفر بعدی بروید.
ارتباط چشمی در سخنرانی یعنی همه چیز
➌
بیشتر بخوانید : کتابخانه های اداری برای اتاق مدیریت
طرز ایستادن و حرکات بدن
صحیح ایستادن نشان دهنده اعتماد به نفس است. محکم بایستید. حرکات بیش از حد ممکن است حواس شنوندگان را پرت کند.
طبیعتا در هنگام ایستادن دستان خود را در کنار بدن قرار میدهید. برای تاکید بر روی نکات مهم، از حرکاتی استفاده کنید که آهسته و دقیق و در عین حال طبیعی باشند.
به عاداتی که ممکن است داشته باشید، توجه کنید؛ عاداتی مثل دست روی دست انداختن، تکیه دادن به دیوار یا با خودکار به جایی زدن. این کارها نیز میتواند حواس مخاطبان شما را پرت کند یا به آنها بگوید که شما (نسبت به موضوع) بیعلاقه و یا اینکه دستپاچهاید.
سخنرانی خود را در مقابل آینه تمرین کنید تا نحوه اجرا و حرکات بدن خود را بررسی کرده و در صورت لزوم آنها را تغییر دهید. شیوههای متفاوتی را مورد آزمایش قرار دهید تا در مجموعه حرکات و ژستهای خود به آن هماهنگی که با آن احساس راحتی میکنید، برسید و همان را در برابر حضار به کار ببرید.
➍
حالت چهره
وجود صمیمیت در حالت و حرکات چهره کمک میکند تا رابطهای گرم و مثبت با مخاطبان خود بوجود آورید. خندهای که شما به چهره دارید به مخاطب میفهماند که شما هم یک انسان و (در نتیجه) قابل اعتمادید، و بدین ترتیب به آنان این فرصت را میدهد که نظرات شما را بپذیرند. حالت چهره شما (در حقیقت) بیانگر حال و هوای سخنان شماست و مخاطبتان را (در سخنرانی) درگیر میکند.
➎
لباس مناسب
انتخاب خوب لباس کمک میکند تا برای مخاطب خود احترام قایل شوید. قبل از حضور در محل سخنرانی، نظر دیگران را در رابطه با نحوه انتخاب لباس و نیز تناسب آن با مناسبت مربوطه جویا شوید.
رسا بودن صدا
گاهی آهنگ و لحن کلام اثری به مراتب قویتر از محتوای آن دارد. با تمرین کردن، احساس و انرژی را به صدای خود بیفزایید. شما میتوانید با رعایت موارد زیر، گفتار خود را تنوع ببخشید:
بالا بردن و پایین آوردن صدا
تغییر دادن سرعت کلام به منظور تهییج مخاطب
استفاده از مکث و سکوت بجای گفتن «آه»، «اووم»، «راستش»
کم و زیاد کردن دانگ صدا برای تاکید بر روی نکات مهم و درگیر نمودن مخاطب
انرژی بخشیدن به صدا به این منظور که صدا خستهکننده و بیروح نباشد، وتمرین روزانه و ضبط صدا برای پی بردن به نکات نیازمند تغییر
شاید این مطلب هم برای شما مفید باشد :مبلمان اداری ارگونومی و فواید آن
➐
درگیر کردن مخاطب
با پرسیدن سوال، صحبت مستقیم و علاقهمند کردن مخاطبان، آنان را در سخنرانی خود درگیر کنید. این کار باعث میشود با مخاطب خود یک ارتباط راحت برقرار کنید.
با استفاده از جملاتی جذاب در ابتدای کار، عکس، نقشه یا بخشهایی از یک فیلم، و یا درخواست کمک از خود حضار، آنها را در بحث خود درگیر کنید (شرکت بدهید).
➑
شوخ طبعی
غرض از شوخی این نیست که نقش یک کمدین را بازی کنید بلکه به این وسیله باید فضایی آرام را بوجود بیاورید و با مخاطب خود مزاح کنید. شوخی میتواند وجه تمایز یک سخنرانی معمولی و یک سخنرانی عالی به حساب آید که بیشتر موجب جذابیت فرد می شود.
اگر در گفتار خود کمی شوخی به خرج دهید، مخاطب پی میبرد که شما نیز انسانید و در عمل نیز یادگیری انسان هنگام انبساط خاطر بیشتر است. سعی کنید در سخنان خود داستانهای شخصی و وقایع جاری را بگنجانید تا سخنرانیتان خشک نباشد.
➒
کنترل اضطراب
اکثر افراد از سخنرانی در جمع هراس دارند، حتی بیشتر از مرگ. همه هنگام صحبت در برابر جمع به میزان معینی اضطراب دچار میشوند، اما نکته اینجاست که نباید به این اضطراب پایان داد بلکه باید آن را کنترل کرد.
درست قبل از ایراد سخنرانی چند نرمش تنفسی عمقی انجام بدهید تا کمی آرامش پیدا کنید.
از اضطراب خود برای هیجان بخشیدن به سخنرانی خود استفاده نمایید.
به خاطر داشته باشید که از شما برای ایراد سخنرانی دعوت شده است چرا که شما حرف مهمی برای زدن داشتهاید.
همه خواستار موفقیت شما هستند.
➓
صحبت کردن در جمع مهارتی است که شما میتوانید آن را با تمرین و ممارست بیاموزید.
مهار کردن اضطراب و نیز تمرین و تکرار فنون فوق در سخنرانی میتواند برایتان موفقیت به همراه آورد.