تاثیر مبلمان اداری در سلامتی 

در یک محیط اداری، چیزی که همیشه آرزویش را داریم داشتن صندلی اداری است که راحتی را برای ما فراهم کند. با توجه به اینکه اکثر دفاتر برای بهتر شدن در حال تغییر هستند، آنجا محدوده جمعی است که مردم در آنجا به دنبال بهترین مبل اداریهستند. بنابراین، برخورداری از یک صندلی ادرای که بتواند پشت و کمر را پوشش دهد بسیار مهم است. تحقیقات قابل توجهی به طور مداوم انجام می شود تا روی طراحی پایه ای این نوع صندلی ها یعنی صندلی های ارگونومیک انجام می شود. مشکل اساسی را می توان به ساعات کار طولانی با پشتیبانی بسیار کم پشت و همچنین به دلیل ساعت های طولانی رفت و آمد به محل کار مشاهده کرد. پشت و گردن که مناطق آسیب پذیر هستند، به دلیل موقعیت های اشتباه نشسته بیشترین ضربه را متحمل می شود.

مبلمان اداری و سلامتی

بافت های نرم و حساس گردن به زودی به علت فشار زیاد ناشی از صندلی نامناسب دچار سایش و پارگی می شوند. اگر به مدت طولانی درمان نشود، مشکل گردن می تواند منجر به اسپوندیلیت گردنی شود، که درمانی تقریبا غیرممکن است. بسیاری از مشکلات  پبسته به شیوه زندگی را می توان با راحتی و مراقبت بر طرف کرد. اغلب، به علت یک دلیل و یا دیگر، مشکل را برای مدت طولانی نادیده می گیریم. این نتیجه در وزن بیش از حد در پشت بافت نرم و گردن و درد در روزهای آینده غیر قابل تحمل می شود. با درک مشکلات کارکنان اداری می توانید به انتخاب درست در خرید مبلمان اداری انجام شود.

بیشتر بخوانید:تأثیر طراحی محل کار در عملکرد کارمندان

مبلمان اداری و سلامتی

ارتوپدی امروزه تعدادی از اقدامات اصلاحی را به عنوان درمان برای درد پشت پیشنهاد می کند. این شامل رژیم غذایی و ورزش مناسب و نگهداری یک وضعیت درست در موقع نشستن بر روی صندلی است. آنها همچنین تجربیات دوره ای را پیشنهاد می کنند تا بدین ترتیب بدن بتواند تا حدودی جوان سازی کند. پس از این اختلالات دوره ای، قادر به حفظ سرعت کار به طور یکنواخت و در راستای آن بار بر روی عضلات پشت و گردن تا حدودی متوقف می شود. بنابراین جدا از صندلی اداری راحت باید خود به فکر سلامتی وشیوه زندگی خود باشیم. بسیاری از شرکت ها با آخرین طرح هایی که برای صندلی ارگونمیک و راحت ارائه می کنند، مبحث مراقب از بدن و سلامتی را لحاظ می کنند.

بیشتر بخوانید:مبلمان اداری لوکس در قطارهای ژاپنی

مبلمان اداری و سلامتی

<<آدینا پاسخی شایسته به سلیقه شما >>

لطفا با کارشناسان بخش فروش ما با شماره 44620086در تماس باشید .