در خانه ، کدام صندلی اداری برای راحتی شما کار می کند؟

کار از راه دور دارای مزایای متعددی است: صرفه جویی در وقت ، به ویژه از نظر حمل و نقل ، انعطاف پذیری ، خودمختاری و غیره. بین 8 تا 17 درصد از جمعیت شاغل از خانه خود کار می کنند. حتی اگر این نحوه عملکرد برای همه مشاغل و همه شخصیت ها مناسب نباشد ، تمایل به پیشرفت دارد.

 

 office-chair-for-telecommuting-work-at-home

 

اما چگونه صندلی اداری خود را برای کار راحت در خانه و بدون خطر سلامتی انتخاب می کنید؟ از آنجا که این یک واقعیت است ، ساعات طولانی نشستن پشت میز برای بدن مضر است و باعث دردی می شود که می تواند مزمن شود.

 

office-chair-for-telecommuting-work-at-home

 

 اغلب اوقات ، ما صندلی را برای طراحی آن انتخاب می کنیم ، اما معیارهای دیگری نیز وجود دارد که باید هنگام انتخاب صندلی اداری مناسب در نظر بگیرید. اول ، شما باید نوع صندلی اداری را که ترجیح می دهید انتخاب کنید.

چه به صورت دائمی و چه به صورت گهگاه از راه دور کار می کنید ، مهم این است که در خانه برای کار در شرایط خوب مجهز باشید ، درست مثل اینکه در دفتر کار می کنید. از جمله ملزومات ، صندلی دفتر! در اینجا چند نکته برای کمک به شما در انتخاب صحیح آورده شده است.

 

 office-chair-for-telecommuting-work-at-home

 

 بیشتر بخوانید: صندلی اداری _ راهنمای خرید

 

مارک های عمده مبلمان اداری اکنون در تلاشند صندلی های کاری مناسب برای استفاده مکرر و طولانی ارائه دهند. بیایید با هم ببینیم که چگونه یک صندلی اداری برای سازماندهی فضای دورکاری شما انتخاب کنیم.

معیارهای انتخاب صندلی اداری برای کار از راه دور:

انتخاب صندلی اداری هنگام کار در خانه اغلب به یک داستان طراحی وابسته است. ما صندلی را انتخاب می کنیم که دوست داشته باشیم ، کاملاً با دکوراسیون منزل سازگار باشد و به نظر راحت باشد ، بدون اینکه واقعا معیارهای مهم سلامتی و عملکرد صندلی را در نظر بگیریم. و با این حال ، پیشنهاد از نظر مبلمان اداری در حال گسترش است ، انتخاب متنوع است و اکنون مبلمان ارگونومیک وجود دارد.

 

office-chair-for-telecommuting-work-at-home

 

یک صندلی اداری کلاسیک یا ارگونومیک انتخاب کنید

صندلی اداری ارگونومیک یک صندلی کاملاً قابل تنظیم است: ارتفاع ، عمق صندلی ، تکیه گاه ، دسته های تکیه گاه ، پشتی و غیره. برعکس ، یک صندلی اداری استاندارد امکانات تنظیم کمتری را ارائه می دهد ، به طور معمول ، فقط ارتفاع صندلی قابل تنظیم است. البته تمام ویژگی های صندلی ارگونومیک در قیمت آن که بسیار بالاتر است تأثیر دارد.

 

office-chair-for-telecommuting-work-at-home

 

انتخاب شما بیش از هر چیز باید با توجه به نیازهای شما و استفاده روزمره از صندلی اداری شما انجام شود ، بدانید که یک مدل ارگونومیک برای هر نشستن طولانی مدت بیش از چهار ساعت در روز توصیه می شود. اما ، شما باید ویژگی ها و ماهیت کار از راه دور را نیز در نظر داشته باشید ، به عنوان مثال ، هنگام کشیدن در هنگام کار در خانه ، به راحتی می توانید وقفه های کوتاهی را برای کشش پاها انجام دهید.

 

 office-chair-for-telecommuting-work-at-home

 

حتما بخوانید: بهترین صندلی های ارگونومیک اداری 2021

 

انتخاب مکانیسم مناسب کج شدن صندلی اداری

هر صندلی اداری ، چه ارگونومیک باشد و چه نباشد ، مکانیزم کج شدن را ارائه می دهد (حرکتی که هنگام پشت به پشتی تکیه می دهید توسط صندلی انجام می شود). این مکانیسم از یک مدل به مدل دیگر متفاوت است.

 

office-chair-for-telecommuting-work-at-home

 

مکانیسم شیب همزمان حرکتی هماهنگ بین تکیه گاه و صندلی هنگام استراحت روی تکیه گاه است. این سیستمی است که توسط متخصصین طب کار و ارگونومی پیشنهاد می شود ، زیرا امکان پشتیبانی بهتر از حرکات کاربر را فراهم می کند. مکانیسم شیب همزمان برای استفاده فشرده (بیش از 7 ساعت در روز) از صندلی اداری شما ترجیح داده می شود.

 

office-chair-for-telecommuting-work-at-home

 

مکانیسم شیب باعث دیگر باعث می شود که صندلی و پشتی در حالی که پاها را روی زمین و بدون تعادل یا نقاط فشار نگه دارید ، به یک قطعه متمایل شوند. برای استفاده روزانه (کمتر از 7 ساعت در روز) از صندلی اداری توصیه می شود.

 

office-chair-for-telecommuting-work-at-home

 

مکانیسم شیب کلاسیک باید برای استفاده متوسط ​​(حداکثر 4 ساعت در روز) از صندلی دورکاری شما محفوظ باشد ، زیرا پشتی و نشیمنگاه یکپارچه است ، کج شدن به سمت عقب باعث جدا شدن پا از زمین می شود و باعث ایجاد وضعیت بدنی و فشرده سازی بدن می شود. در پاها گردش خون را مختل می کند.

 

office-chair-for-telecommuting-work-at-home

 

هر مکانیزمی که انتخاب شود ، می توان مقاومت پشتی را با توجه به وزن کاربر تنظیم کرد تا از هل دادن صندلی به جلو جلوگیری کند ، یا برعکس ، به محض تماس پشت ، از عقب خم شود. 

 

 office-chair-for-telecommuting-work-at-home

 

انتخاب صندلی اداری با بازو یا بدون آن

فقط صندلی های اداری ارگونومیک دارای صندلی های قابل تنظیم (ارتفاع ، عمق ، شیب و غیره) هستند ، محصولات استاندارد شامل دسته های ثابت است که از نظر ارگونومی توصیه نمی شوند ، زیرا در بیشتر موارد اجازه نمی دهد موقعیت خوبی از بازوها استفاده شود (زاویه راست در آرنج و مچ در راستای بازوها). بنابراین ، حتی توصیه می شود در صورت تداخل در حرکت ، آنها را بردارید یا آنها را تغییر دهید ، در حالی که بازوهای کم تنظیم شده می توانند باعث درد در بازوها ، به خصوص در شانه ها شوند.

 

 office-chair-for-telecommuting-work-at-home

 

صندلی اداری خود را به درستی تنظیم کنید

تنظیم ارتفاع ، صندلی ، دسته های دستی ؛ اکنون که آن سنگ قیمتی نادر را پیدا کردید ، در اینجا ، مرحله به مرحله ، تمام تنظیمات اساسی را که باید روی صندلی دفتر کار خود انجام دهید ، برای لذت بردن از حالت نشسته راحت است.

 

 office-chair-for-telecommuting-work-at-home

 

انتخاب صندلی اداری مناسب برای دورکاری خوب است ، تنظیم صحیح آن بهتر است. در اینجا چند نکته در مورد تنظیمات اساسی برای حداکثر راحتی آورده شده است.

تنظیم ارتفاع در حالی که جلوی صندلی ایستاده اید انجام می شود ، صندلی باید طوری تنظیم شود که درست زیر زانوها باشد. هنگام نشستن در پشت صندلی در حالی که پشت به پشتی نشسته اید ، پاها باید روی زمین صاف و زانوها را در زاویه راست قرار دهید.

 برای مدل های صندلی با عمق صندلی قابل تنظیم: صندلی را بلغزانید تا پشت زانوها مسدود نشود ، باید فاصله ای معادل دو انگشت بین صندلی و زانوهای شما وجود داشته باشد.

 تنظیم صحیح پشتی باید به صورت نشسته و صاف انجام شود. با استفاده از چرخ کنار صندلی ، تکیه گاه را تا جایی که پشت شما به درستی پشتیبانی کند ، بالا بیاورید.

 تنظیم هدست فقط در محصولات ارگونومیک امکان پذیر است ، باید بدون تحمل فشار به جلو گردن را پشتیبانی کند. استفاده از هدست بیش از هر چیز سلیقه ای است ، همه از آن پشتیبانی نمی کنند ، در این صورت بهتر است آن را بردارید تا در حرکت آزاد باشید.

 

 office-chair-for-telecommuting-work-at-home

 

بیشتر بخوانید: دلایل استفاده از صندلی اداری ارگونومیک

 

توصیه های اضافی ما در مورد بهداشت از راه دور

انتخاب صندلی اداری مناسب برای استفاده شما و تنظیم صحیح ، خطر درد را تا حد زیادی کاهش می دهد. با این حال ، در اینجا چند نکته اضافی و عادت های خوب برای پذیرش هنگام کار در خانه وجود دارد:

هر دو ساعت 10 دقیقه استراحت کنید ، مخصوصاً اگر روی رایانه کار می کنید.

در طول روز به طور مرتب بلند شوید و برای کشش پاها کمی راه بروید.

بالاتنه و بازوها را بکشید.

فعالیت بدنی منظم داشته باشید یا حداقل سی دقیقه در روز پیاده روی کنید.

 

 office-chair-for-telecommuting-work-at-home

 

 

برای استفاده از مشاوره کارشناسان ما در مورد دکوراسیون اداری با شماره 02144620086 تماس حاصل فرمایید